ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ישלם קנס ענק

ארגון טראמפ נמצא אשם בחקירת הונאת מס

החברה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הורשעה בעבירות מס שבוצעו על ידי שניים מבכיריה לאחר משפט במנהטן שנתן למושבעים הצצה לחלק מהפעולות הפנימיות של הכספים של ארגון טראמפ

ארגון טראמפ נמצא אשם בחקירת הונאת מס
מגדלי טראמפ: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חברת הנדל"ן של טראמפ, שבסיסה במגדל טראמפ בשדרה החמישית במנהטן עומדת בפני קנס של 1.6 מיליון דולר. חבר מושבעים בבית המשפט העליון בניו יורק קבעו כי החברה הואשמה בתוכנית הונאה, קשירת קשר, הונאת מס פלילית וזיוף רישומים עסקיים. התובעים בנו את התיק בעיקר סביב סמנכ"ל הכספים הוותיק של ארגון טראמפ, אלן וייסלברג, שהודה באשמה באוגוסט האחרון ב-15 סעיפים, כולל הונאת מס, קנוניה וגניבה גדולה.

בשל שיתוף הפעולה הוא יקבל עונש קל של חמישה חודשי מאסר בתמורה למתן עדות נגד החברה, הוא עמד בפני עד 15 שנות מאסר, התובעים טענו בפני חבר המושבעים שטראמפ ידע על הונאת המס של וייסלברג. ג'פרי מקוני מבקר החברה, שהודה בעדותו בביצוע פשעים, זכה לחסינות על פי חוקי ניו יורק מכיוון שהוא נקרא על ידי התובעים כעד.

בעדותו, וייסלברג פירט כיצד הוא ומבקר החברה, ג'פרי מקוני, תכננו לרמות את רשויות המס המדינתיות והפדרליות במשך תקופה של 15 שנים החל משנת 2005. וייסלברג השתמש בחברה כדי לכסות הוצאות אישיות גדולות כמו שכר דירה עבור דירת יוקרה, השכרת רכב מסוג מרצדס לעצמו ולאשתו ושכר לימוד בבית ספר פרטי לנכדיו.

טראמפ ובניו ובתו איוונקה לא הואשמו בתיק, בפוסט שפרסם לאחרונה במדיה החברתית שלו, הוא הכחיש שהוא ידע על הפשעים שביצעו וייסלברג ומקוני.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ מגדלי טראמפ מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד