ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי שנים של ציפייה

מרגש: הזוג החרדי חבק רביעייה ומעביר מסר

אחרי 14 שנים של שליחות בחו"ל, הרב בועז ופרדי קליין זכו לחבוק רביעיית ילדים בבת אחת והאב המאושר מעביר מסר לאלו שעדיין מתמודדים ולא זכו לפרי בטן: "זה לא פשוט להיחשף, אבל אנחנו רוצים לתת כוחות להורים אחרים שנמצאים במצב הזה, וגם לפרסם את הנס הפרטי שלנו"

מרגש: הזוג החרדי חבק רביעייה ומעביר מסר
ארבעת הצמידים צילום: מתוך הטוויטר של סיון רהב מאיר

שלוחי חב"ד בברילוצ'ה שבארגנטינה הרב בועז קליין ורעייתו פראדל שפרה (פרדי) חבקו במזל טוב רביעיית ילדים שני בנים ושתי בנות כאן בישראל אחרי 14 שנות ציפייה לפרי בטן.

העיתונאית והמרצה סיון רהב מאיר סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה על התמונה ששלח לי האב המאושר והמסר שביקש להעביר באמצעותה לעם ישראל:

את התמונה הזו, של שתי ידיים עונדות ארבעה צמידי לידה, שלח לי הרב בועז קליין, ולקח לי כמה שניות להבין. כן, רביעייה נולדה לבועז ולפרדי, שליחי חב"ד בברילוצ'ה שבארגנטינה ("הנקודה היהודית הדרומית ביותר בעולם"). הנה כמה דברים שהרב בועז ביקש לומר:

מתוך האינסטגרם של סיון רהב מאיר.

"בפרשת השבוע יעקב אבינו אומר 'קָטוֹנְתִּי מִכֹּל הַחֲסָדִים'. זו ההרגשה שלנו. יעקב אבינו הרגיש שהוא מקבל כל כך הרבה מתנות וחסדים, שיש לו רק מילה אחת מול כל השפע הזה – קטונתי.

אנחנו שליחים כבר 14 שנים, פגשנו אלפי מטיילים ותיירים, ואף פעם לא הסתרנו את קשיי הפוריות. הרי שלוש מארבע האימהות של עם ישראל היו עקרות – שרה, רבקה ורחל. זה מלווה את כל ספר בראשית שאנחנו קוראים כעת. זה לא פשוט להיחשף, אבל אנחנו רוצים לתת כוחות להורים אחרים שנמצאים במצב הזה, וגם לפרסם את הנס הפרטי שלנו.

אז חשוב לנו שכל אחד יידע שגם ילד יחיד הוא נס עצום, לא רק רביעייה. חשוב לנו להודות לכל הצוות הרפואי של 'שיבא תל השומר'. וחשוב לנו להודות למשפחה ולחברים. אין לכם מושג כמה העידוד והעצות הטובות עוזרים לזוגות לאורך הדרך.

הרגשנו את ברכת הרבי מלובביץ' מלווה אותנו בכל המסע. הרבי אמר לדבר תמיד בדרך חיובית. לכן כשפרדי אושפזה עם היריון בסיכון גבוה, מיד קראנו לזה 'היריון בסיכוי גבוה'. אשתי המדהימה נמצאת בשליחות גם כשהיא במחלקת היולדות ב'שיבא'. היא כאילו העבירה את בית חב"ד ברילוצ'ה למחלקה, ופה היא מעודדת ומחזקת את כולן. האמונה שלה מדבקת, וכאן צריך הרבה אמונה.

ארבעת הילדים נולדו אחד אחרי השני, בניתוח קיסרי. הרגשתי שותף של הקדוש ברוך הוא ארבע פעמים ברצף. לשתי הבנות קוראים חנה-ליבא ורבקה-מלכה, לבן שנכנס כעת לברית קוראים יוסף-יצחק, והבן הרביעי צריך עוד לגדול קצת לפני שיוכל להיכנס בבריתו של אברהם אבינו, ולקבל שם.

קטונתי".

לידת רביעייה שלוחת חב"ד שליח חב"ד ארגנטינה סיון רהב מאיר חשוכי בנים בועז קליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד