ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
קורא להתלונן

נתניהו מתייחס לאלימות בכבישים: "מבקש מכולם לנהוג בקור רוח"

אחרי מבול תיעודים מכל חלקי הארץ של אלימות ובריונות בכבישי ישראל, ראש הממשלה המיועד נתניהו מתייחס וקורא לאזרחי ישראל לנהוג בקור רוח ובסבלנות איש לרעהו: "אלימות היא לא דרכנו"

נתניהו מתייחס לאלימות בכבישים: "מבקש מכולם לנהוג בקור רוח"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגיב לגל האלימות בכבישי ישראל, כאשר מידי כמה שעות מתפרסם תיעוד של קטטה בין נהגים וקורא לנהוג בקור רוח ובסבלנות איש לרעהו. 

"גל האלימות ברחובות ישראל גובה חיי אדם ופוגע באזרחיות ואזרחים רבים", אומר נתניהו ומוסיף, "אלימות היא לא דרכנו. אני מבקש מכולם לנהוג בקור רוח ולגלות סבלנות וסובלנות איש לרעהו".

נתניהו קרא לאזרחי ישראל: "אם אתם עדים לאירוע אלימות - אל תעמדו מהצד ודווחו למשטרת ישראל. בואו נגלה ערבות הדדית ונשמור זה על זה. אני מבטיח שנפעל בכל העוצמה כדי להחזיר לאזרחי ישראל את הביטחון האישי".

דובר משטרת ישראל, ניצב משנה אלי לוי התייחס ביממה האחרונה לאלימות הגואה בכבישים בראיונות לתקשורת ואמר בין היתר: "זו תופעה שמכה בהרבה מאוד מדינות ברחבי העולם. מדברים על אכיפה, אנחנו דורשים 5,000 שוטרים".

"לצד האכיפה אנחנו דורשים גם ענישה", הוסיף. "האם אותו אדם בכביש 431 שיצא עם הסכין, איים, קילל, איים שוב וגרם נזק לרכב, יקבל עונש חמור מאוד ומרתיע, זה תלוי קודם כל גם בשינוי חקיקה. אנחנו קוראים לציבור להמשיך לקרוא לנו בזמן אמת, לא אחרי כמה שעות".

בנוסף טען נצ"ב לוי כי אין עליה במקרי האלימות בין נהגים, אלא שישראל כיום יותר מרושתת במצלמות ולכן צצים לאחרונה יותר תיעודים של אירועים אלימים כאלה.

בנימין נתניהו אלימות בכביש בריונות בכביש תקיפת נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד