כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
ופריו מתוק לחיכי:

בשורה לשוחרי התורה והחסידות: הגיליון שפותח צוהר לימי החנוכה הנעלים

בימים אלה יוצא לאור עולם גיליון "צוף דבש" ע"י מוסדות "יערות דבש" בנשיאות הגה"צ רבי משה פריש שליט"א • בין דפי העלון ניתן למצוא מאמרים מיוחדים לימי החנוכה, כמו גם את סדר הדלקת הנרות וסדרי לימוד מיוחדים לאחר הדלקת נר החנוכה

בשורה לשוחרי התורה והחסידות: הגיליון שפותח צוהר לימי החנוכה הנעלים
צוף דבש צילום: יח"צ

עם התקרב ימי החנוכה הנעלים, במוסדות "יערות דבש" שבנשיאות הגה"צ רבי משה פריש שליט"א, בנו ממשיך דרכו של הגה"צ בעל ה"מתוק מדבש" זיע"א, מנפיקים עלון ייחודי ויוצא דופן אשר פותח צוהר לסגולת ימי החנוכה הנעלים, דבר אשר מהווה בשורה של ממש בעולם התורה והחסידות ובקרב מבקשי ודורשי השם.

בין דפי העלון המרהיבים ניתן למצוא סדר מיוחד אותו ניתן ללמוד מידי ערב בסמוך לנרות החנוכה. בסדר הלימוד מופיעים בין היתר: קטעים מספר הזוהר הקדוש, הלכות חנוכה, מאמר רווי הוד של הגה"צ רבי משה פריש שליט"א, לצד קטעים מספרי חסידות וציון היארצייט החל באותו היום.

שוחרי התורה והחסידות הדורשים ומבקשים קרבת השם, ימצאו בין דפי העלון את אשר חשקה נפשם. בפתח הגיליון ניתן למצוא את סדר הדלקת נרות החנוכה בכתב אשורית ועם כוונת השם, יחד עם ה'לשם ייחוד' והיהי רצון שנוהגים בתפוצות ישראל לומר קודם הדלקת נרות החנוכה.

יריעה מיוחדת הוקדשה בין דפי הגיליון בגודל מעלת וסגולת יום "זאת חנוכה" שם מובא סגולת היום הנורא אשר צדיקים היו מנצלים כל רגע ורגע בהאי יומא קדישא. בגיליון אף ניתן למצוא יריעת הלכות הנוגעות ליום זאת חנוכה הכולל בתוכו גם את מנהגי והלכות שריפת התפילות.

יצוין כי לאורך כל ימות השנה מנפיקים במוסדות "יערות דבש" גיליונות מרתקים בערבי החגים והמועדים וזאת בכדי לסייע להמוני מבקשי ודורשי השם אשר יזכו להתכונן כראוי, בעמקות ובהבנה לקראת המועדים. כמידי ערב חג, גם כעת, בהתקרב ימי החנוכה, הדפיסו במוסדות את העלון המבוקש וכבר בימים אלה ניתן להשיגו בבתי הכנסת או בכתובת הדוא"ל: ‏6597010@gmail.com

חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד