כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נמאס לו

בעל תחנת דלק שכר שומרים עם רובי סער כדי לעצור שודדים

בעל תחנת הדלק בארה"ב לא הפסיק לסבול ממעשי שוד אצלו בתחנה. הוא שכר מיני צבא פרטי חמוש בכבדות כדי לשמור על תחנת הדלק ועל החנות. הבעלים זעם ואמר כי פושעים באזור מאלצים אותו "לשכור רמת אבטחה ברמה מדינתית"

בעל תחנת דלק שכר שומרים עם רובי סער כדי לעצור שודדים
רובה סער צילום: Pixabay

בעל תחנת דלק עצבני במיוחד בפילדלפיה ארה"ב שסבל מהתמודדות עם מעשי שוד החליט לשכור שני שומרים חמושים בכבדות.

בעלי התחנה, ניל פאטל, שכר שומרים חמושים שיעמדו סביב מקום העסק שלו כדרך להרתיע פושעים. שומרים משוריינים המחזיקים ברובי סער AR-15 הם ללא ספק סוג אחר של הרתעה.

הבעלים החליט על כך לאחר מספר מעשי שוד, כדי להגן על לקוחות ועובדים. הבעלים זעם ואמר לתקשורת המקומית כי פושעים באזור מאלצים אותו "לשכור רמת אבטחה ברמה מדינתית". הוא הוסיף: "נמאס לנו מהשטויות האלה; שוד, סחר בסמים, הסתובבות של כנופיות".

באופן לא מפתיע, פאטל התמודד עם מעט מאד בעיות בתחנה שפתוחה מסביב לשעון, מאז שהשומרים מוצבים במקום. השכנים באזור הביעו את תמיכתם לנוכחות השומרים החמושים, כאשר אחד מהם אמר שהם "גרים באזור רע" ורק רוצים "להשיג דלק" ללא חשש שמישהו ישדוד אותם.

נראה שפאטל, הבעלים מרוצה, אם כי שכן אחד נראה מוטרד מכך ששומרים חמושים נמצאים בהישג יד, במיוחד עם ילדים באזור. פאטל לא הסכים עם הביקורת ואמר: "אני מקשיב להם, אבל, אנשים אלימים, נושאים רובים. אני חושש לבטיחות העובדים שלי".

פילדלפיה ארה''ב נשק שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד