כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עדיין לא מעלה מחירים

הצעד הסמוי של 'אסם': צמצום מבצעים והנחות

ב'אסם' עדיין לא מעלים מחירים באופן רשמי, אך מתחכמים בצמצום מבצעים והנחות בשיטות שונות. לא מדובר בצעד אחיד בכל הרשתות בישראל שכל אחת יש לה הסכמים משלה מול החברה

הצעד הסמוי של 'אסם': צמצום מבצעים והנחות
מוצרים של חברת אסם צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הלחץ של 'נסטלה' השוויצרית השולטת בחברת 'אסם' הישראלית, להעלות מחירים, מגיע גם לרשתות השיווק הגדולות באמצעות צמצום מבצעים והנחות.

אחד העובדים הבכירים ב'אסם' אומר לגלי צה"ל: "ממשיכים לפי המדיניות. צמצום הנחות ומבצעים משמעותי. לפחות עד סוף השנה על כל מגוון המוצרים".

מאסם מסרו לכתבת גל"צ עינב קרנר: "לחברה מגוון מבצעים והנחות המשתנות מעת לעת. כמו כן, לא נתייחס להסכמים מסחריים בתקשורת".

עם זאת יצוין כי כתב 'בחדרי חדרים' שם לב כי בשתי רשתות בבני ברק ישנו מבצע דומה על שקיות במבה של 'אסם' כמעט באותו מחיר, אך הנפח שונה, ברשת אחת 9 שקיות במבה בנפח 80 גרם עולות 29 שקלים (באותה רשת ניתן לערבב מוצרים נוספים של אסם כגון אפרופו, פופקו וטעמי במבה נוספים), ברשת סמוכה לה 10 ב-30 שקלים, אולם נפח השקית הינו 60 גרם. צרכן חכם ישים לב להבדלים וירכוש בהתאם.

רק לפני שבועיים דווח כי 'אסם' ביקשה ממנהלים בחברה לעצור מבצעים עד סוף השנה. בפועל משמעות המהלך הינה עליית מחירים סמויה. הפחתת המבצעים נעשתה בשלב ראשון מול השוק הפרטי. בעל עסק אמר אז לגל"צ כי "מדובר על ביטול הנחות שנעות עד 10%. מנהלי המכירות אמרו לנו שאין תקציב החודש".

'אסם' הכחישה בזמנו כי "לא היה ולא נברא". אך בפועל מי שנכנס לחלק מרשתות המזון רואה זאת בחוש הראייה ובחוש המישוש בכיסו.

אסם במבה נסטלה מבצעים העלאת מחירים עליית מחירים יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד