י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מערכות השלטון המעשי נותרו בידיהם

מדינת הדיקטטורה של לפיד // ח"כ ישראל אייכלר

במאמר בבטאון בעלזא "המחנה החרדי" כותב ח"כ ישראל אייכלר על המחנה שהפסיד בבחירות: "אם היה להם טראמפ הם היו עולים על הבית הלבן. כל המאפיה הדמוקרטית צורחת כחיות פצועות שבשר הטריפה נקרעו משיניהם" • אייכלר מזהיר: "אסור לזלזל באיומיהם. כי למרות הבחירות בקלפי, הם ההגמוניה. מערכות השלטון המעשי נותרו בידיהם"

מדינת הדיקטטורה של לפיד // ח"כ ישראל אייכלר
ח"כ ישראל אייכלר צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לפני יותר מחודש התקיימו בחירות במדינה. יותר משני מליון יהודים הצביעו למפלגות הימין והדתיים. לתומם חשבו הבוחרים שהשלטון עבר לידיהם ובני דת "הדמוקרטיה" ישלימו עם משפט הבוחר, שיצר "מהפך שלטוני". הרי אין להם דת אחרת חוץ מן ה"דמוקרטיה". הם הרי מורדים בכל דת וחוקה יהודית. עוברים על כל העבירות שבתורה ומתנגדים לכל מצוה וחובה יהודית. הכל בשם הדמוקרטיה. על פי דתם רק מה שהבוחרים והנבחרים קובעים זה החוק והמשפט. הם מכריזים בקול: "מדינת חוק"!. אבוי למי שייתפס מפר חוק שלהם. אחת דתו, בית סוהר וקנסות, משפטים וחקירות. והנה התקיימו בחירות ושליטי "הדמוקרטיה" הפרוגרסיבים ועוזריהם, מורדים בהכרעת העם. אם היה להם טראמפ הם היו עולים על הבית הלבן. כל המאפיה הדמוקרטית צורחת כחיות פצועות שבשר הטריפה נקרעו משיניהם. רק הציבור התמים עומד משתאה. הרי "העם אמר את דברו"?

אנו חייבים להכיר במציאות הזאת כדי להתמודד מולה. אם הם היו יכולים היו שוללים את "זכות הבחירה" של כל יהודי מאמין בתורה. ז'בוטינסקי כבר כתב שיהודים בעלי זקן אינם ראויים לזכות בחירה במדינה העתידה. הם ניסו כבר שיטות רבות ומחקרים ומכונים הממומנים מכספי הרפורמים בתפוצות, עוסקים בשאלה איך להחליש את קול הציבור החרדי. חוקקו חוק "בחירה ישירה לראשות ממשלה" כדי לשחררו מידי החרדים. החרדים רק התחזקו מכך וש"ס עלתה ל- 17 מנדטים. לכן החזירו את שיטת הבחירות למפלגות. כן העלו את אחוז החסימה וגם זה לא עזר להם.

רבים מן היהודים המאמינים בה' ובתורתו, עדיין לא הפנימו איך מפרשים במחנה הרפורמי-פרוגרסיבי את פירוש המילה "דמוקרטיה". התמימים מצפים מהם שיכבדו את הדמוקרטיה ויאפשרו לנו לחוקק חוקים שמונעים את גזירות המישטר החילוני. אך יש כאן טעות סופר. "דמוקרטיה" אצלם אינה "שלטון הרוב תוך שמירת זכויות המיעוט". זהו שם כיסוי מזוייף שמשתמשים בו כל זמן שהם בשלטון. ברגע שאבדו את אמון הבוחרים הם מגלים את הפירוש שלהם לדמוקרטיה. "דמוקרטיה = שלטון הכפירה ותרבות התועבה". כל אדם מאמין בה' ובתורתו או בערכי המוסר והיושר, הוא במהותו "אויב הדמוקרטיה". צריך להילחם נגדו בכל הכלים הנדרשים. הס מלהזכיר, שם השם. גם מושגי "השוויון", אינם קשורים להשוואת זכותו של אדם אמוני לזכויות שוות ל"אדם נאור".

לדידם, אסור לתקצב מכספי המיסים שלנו את החינוך היהודי לתורה. מאז קום המדינה, בנו מכספי מיסנו בתי ספר גדולים עם כתות גדולות ושילמו שכר גבוה ל"שמעו נא המורים". ילדי התתי"ם ישבו על ספסלים עם מסמרים ולמלמדים לא היה להם לחם לפי הטף. אלף תירוצים וקריטוריונים וחוקים ותקנות נכתבו על ידם כדי לבסס משפטית וחוקית, את גזירות האפליה וההדרה וההרעבה של מיליון ילדים חרדים והוריהם. החל מגני ילדים ותלמודי התורה והישיבות, אפליה מעוגנת בחוקים ותקנות. זאת בשעה שאנו משלמים להם מיסים כבדים לשפוך עשרות מליארדים לשנה לחינוך הקלוקל, מגיל הרך עד לאוניברסיטאות. הם חיים מכספינו ומשקרים לאמר כי "הם מפרנסים את החרדים", עפרא לפומייהו.

זה כבר יובל וחצי, עם ישראל כבוש תחת ידם האכזרית. המעמד השלטוני מבצע תכניות אפליה של ילדים חרדים וילדי העניים, בכל ספרי החוקים כסדום ועמורה. הילד היהודי והזקן חסרי זכויות אדם, לעומת "ילדי השמנת" שלהם, מיום לידתו ועד זקנה ושיבה.

"אין עני אלא בדעת". אנו צריכים להקשיב לזעקות השבר על הסכנה ל"דמוקרטיה". הם מתמרדים נגד ההפסד של המפלגות הרפורמיות בבחירות. הם מכריזים מלחמה עד לנצחון. אסור לזלזל באיומיהם. כי למרות הבחירות בקלפי, הם ההגמוניה. מערכות השלטון המעשי נותרו בידיהם. הם מרגישים שהדמוקרטיה ותוצאות הבחירות עלולים להחליש את אחיזת צפרניהם מעמדות השלטון ולכן הם נלחמים. לא שיחסר להם משהו במשכורת או בתקציבים. הם כבר הוכיחו כי הם מסוגלים להשתמש בכלי התקשורת הסובייטיים ובבתי המשפט הקומוניסטים. פקידי השלטון הדיקטטורי פועלים נגד השלטון הנבחר. הכל בשם ה"דמוקרטיה". מי שחי כיהודי בארץ הקודש, אינו זכאי לשום דבר. רק מה שיש לפלשתינים אזרחי המדינה, זה מה שיקבלו החרדים ופחות מכך.

השמות מוכרים וידועים. מי ששולט במדינה, הם שכירי הרפורמים ו"שוחרי השלום" מקרנות האיחוד האירופי. הם שתלו את שכיריהם בכל מוקדי המישטר והתקשורת. שאיפתם וכמיהתם לחיות בתרבות רעה, כגרועים שבאומות העשירות מעבר לים. רוב הפקידים  מתפרנסים מכספי ציבור הנקרא "משכורת" במיגזר הציבורי. "עובדי המגזר הציבורי", מתפרנסים מכספי מיסינו בלבד. רוב האבטלה הסמויה של עובדים שאינם עובדים ומקבלים משכורות בטלה, בדרגות שכר גבוהות, מצויים במגזר הציבורי. המגזר הפרטי, לא ישלם משכורת לאדם שמגיע לעבודה אך אינו עובד ואין לו פריון עבודה. חופש הביטוי ניתן רק להסתה נגד היהדות. מותר להתיר את דמו, של כל אדם דתי. אבוי למי שיעיז להניף אצבע נגד ההגמוניה השלטונית של שלטון השופטים, שופטי סדום ועמורה ושליטי הקרמלין התקשורתי. "דמוקרטיה ושוויון", זאת סיסמת קרב עתיקה של המהפכה הסובייטית ברוסיה הגדולה, ששלטה שבעים שנה על מאות מליוני בני אדם. כך הם רוצים לראות את מדינת ישראל מתבוססת במלחמה נגד הזהות היהודית שלה. יש לזכור שבכל מחנה יש הרבה אנשים טובים ומעט אנשים רעים, והם המחצרצים.

באור ימי החנוכה, החרדים ינצחו את המתיוונים, כבימים ההם בזמן הזה.

ישראל אייכלר ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!