י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בעקבות הנטישה ההמונית

הרשת החברתית נכנעה: המפרסמים בטוויטר יקבעו את מיקום הפרסומות

החלטה על מיקום הפרסומות תתאפשר באמצעות לוח בקרה חדש שיושק על ידי הרשת • המהלך מהווה התקפלות לאחר שלפני תקופה חדלו חברות רבות לפרסם ברשת החברתית

הרשת החברתית נכנעה: המפרסמים בטוויטר יקבעו את מיקום הפרסומות
טוויטר צילום: Pixabay

טוויטר תשיק לוח בקרה חדש שיאפשר למפרסמים לחסום פרסומות מלהופיע לצד ציוצים בעלי תוכן מוגדר מראש. המערכת צפויה לפעול על בסיס זיהוי מילות מפתח - כגון משפטים שלא תואמים את סגנון המפרסם.

כזכור, לפני תקופה נטשו חברות רבות את הרשת החברתית לאחר שהבעלים החדשים אלון מאסק הודיע על הפסקת הפיקוח של התכנים המפורסמים בה. כעת המטרה היא לפצות את המפרסמים המהווים 90% ממקור ההכנסה של הרשת. המפרסמים טענו כי הם מסרבים לכך שפרסומות שלהן יופיעו לצד ציוצים עם תכנים קיצוניים או גזעניים.

הרשת החברתית חוותה עזיבה מצד מפרסמים שנטשו בעקבות ארגוני זכויות אזרח שהוכיחו כי חל זינוק בהיקף שיח השנאה בטוויטר לאחר שהרשת נרכשה בידי מאסק.

בנוסף, נציג של טוויטר הודיע בשיחה עם אנשי פרסום, כי הרשת החברתית צפויה להחזיר את בודקי התוכן שלה, והם אף יגויסו על ידי החברה ולא על ידי חברת קבלן כמו בעבר. עם המהלך הזה מקווים ברשת החברתית שיצליחו להשקיע יותר בניטור תכנים בשפות נוספות, מעבר לאנגלית.

יצויין, כי גיוסם של בודקי התוכן מהווה אף הוא התקפלות מפוארת, לאחר שבשבועות האחרונים הצהירה אלה אירווין, ראש מערך הביטחון של טוויטר, כי הפלטפורמה תעבור לשימוש במערכות אוטומטיות לבדיקת תוכן. בראיון שהעניקה לסוכנות הידיעות רויטרס טענה כי פיטורי כמחצית מהעובדים לא פגע במערך בדיקת התוכן שלה.

טוויטר אילון מאסק פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד