י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
משיב למתקפה

בן גביר: "לפיד גנץ ובר לב, עלולים להביא אותנו לאינתיפאדה"

ח"כ בן גביר והמיועד לתפקיד השר לבטחון לאומי משיב להתקפות נגדו ומזהיר את ראש הממשלה לפיד ואת השרים גנץ ובר לב שדבריהם עלולים להביא אותנו לאינתיפאדה. "המחלוקת צריכה להיות בדרך לגיטימית ולא בדרך של התססה והמרדה" | צפו

בן גביר: "לפיד גנץ ובר לב, עלולים להביא אותנו לאינתיפאדה"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר תקף את התנהלות הממשלה היוצאת: "לפיד גנץ ובר לב, עלולים להביא אותנו לאינתיפדה".

ח"כ בן גביר והמיועד לתפקיד השר לבטחון לאומי השיב להתקפות נגדו ומזהיר את ראש הממשלה לפיד ואת השרים גנץ ובר לב שדבריהם עלולים להביא אותנו לאינתיפאדה.

בן גביר קרא לראש הממשלה לפיד והשרים גנץ ובר לב לגלות אחריות ולהפסיק להבעיר בעירות כהגדרתו: "אתם עלולים חלילה להביא לאינתיפאדה, זה בקול שלכם, זה בידיים שלכם, באחריות שלכם".

בן גביר הוסיף: "מותר שתהיה מחלוקת. אני חושב מאלה שחושב שהשר הוא זה שצריך להכתיב את המדיניות, נכנסתי לאלונקה ואני רוצה להיכנס למשרד מאוד לא פשוט, כדי להחזיר את הבטחון לאזרחי ישראל, אולם, יחד עם כל אלה המחלוקת צריכה להיות בדרך לגיטימית ולא בדרך של התססה והמרדה".

מוקדם יותר ביום שישי האחרון, תקף ראש הממשלה לפיג, את הממשלה העתידית במילים קשות, כינה אותה "משוגעת" והאשים את נתניהו שנכנע לשותפות. לדברי לפיד, ראש הממשלה המיועד נתניהו נמצא בשיא חולשתו.

"מוקמת פה ממשלה משוגעת", כותב לפיד בפוסט, "זו אמירה קשה, אבל אין דרך אחרת לתאר את מה שקורה סביבנו. נתניהו חלש, נסחט בידי שותפים צעירים ונחושים ממנו. הם יוצרים מבנה ניהולי שאי אפשר יהיה לנהל, ממשלה שלא תוכל למשול".

כדוגמא לטענתו, מביא לפיד את פיצול משרד החינוך לכמה משרדים ולכמה מפלגות: "היה משרד, עכשיו הוא פורק. יהיה עדיין בניין עם חניה צמודה לאדם שיקראו לו "שר החינוך", אבל כל סמכויותיו רוקנו וחולקו לאחרים. אבי מעוז קיבל את התוכניות החיצוניות ו-2 מיליארד שקל, אורית סטרוק את התרבות היהודית, סמוטריץ' את המינויים במועצת המורים, החרדים את החינוך החרדי, עכשיו יהיה גם שר נוסף מטעם ש"ס בתוך משרד החינוך. מה הוא יעשה שם? מה אתם חושבים שהוא יעשה שם?"

איתמר בן גביר אינתיפאדה בני גנץ יאיר לפיד עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד