כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ארוחת ערב עם מכחיש שואה

טראמפ לא נרגע: "מנהיגים יהודים הם חסרי נאמנות וצריכים להתבייש"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר שמנהיגים יהודים "חסרי נאמנות" ו"צריכים להתבייש בעצמם". הוא הצהיר זאת בהצהרה רשמית במסגרת הקמפיין שלו לנשיאות 2024. ההצהרה של טראמפ מגיעה לאחר שסעד ארוחת ערב עם מכחיש שואה

טראמפ
טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

בצעד נוסף נגד הקהילה היהודית האמריקאית, הפעם בגלל ביקורת על ארוחת ערב שלו עם שתי דמויות אנטישמיות בולטות, טראמפ תקף את ראשי הקהילות היהודיות. "כמה מהר שכחו מנהיגים יהודים שאני הייתי הנשיא הטוב ביותר ללא ספק עבור ישראל", אמר טראמפ ביום שישי.

הוא הצהיר זאת בהצהרה רשמית במסגרת הקמפיין שלו לנשיאות 2024. "הם צריכים להתבייש בעצמם. חוסר הנאמנות הזה לחברים ולבעלי בריתם הגדולים ביותר הוא הסיבה לכך שמספרים גדולים בקונגרס, ובכל כך רבים אחרים, הפסיקו לתת תמיכה לישראל".

זאת לא הפעם הראשונה שטראמפ מאשים יהודים אמריקאים בחוסר נאמנות, בעבר הוא אמר שהם לא נאמנים מספיק לישראל. ב-2019 אמר טראמפ שכל יהודי שמצביע לדמוקרטים מראה "חוסר ידע מוחלט או חוסר נאמנות גדול".

ההצהרה של טראמפ בסוף השבוע מגיעה פחות משלושה שבועות לאחר שאכל ארוחת ערב עם ניק פואנטס, מכחיש שואה ומתויג כבעל עליונות לבנה על ידי הליגה נגד השמצה, וקניה ווסט, זמר מפורסם שבמשך חודשים מתבטא באנטישמיות. קבוצות יהודיות מהשמאל האמריקאי כולל קבוצות יהודיות מהימין האמריקאי, כולל מספר רפובליקנים יהודים שהיו מקורבים אליו והגנו עליו בעבר, תקפו את טראמפ על כך.

דונלד טראמפ אנטישמיות בארה"ב בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד