י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
יוביל להתלקחות?

2 פלסטינים נהרגו בתאונה, משפחתם: "דריסה מכוונת"

בני המשפחה סיפרו כי האחים עצרו בצד הדרך כדי לתקן פנצ'ר ואז נדרסו במכוון על ידי "מתנחל" • דובר חמאס: "חובה להגיב על הפשע הזה בהסלמה של פעולת ההתנגדות בגדה"

2 פלסטינים נהרגו בתאונה, משפחתם: "דריסה מכוונת"
מהומות פלסטינים צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

בתאונת דרכים שהתרחשה אמש (מוצ"ש) בכביש 60 בין צומת רחלים לתפוח, נהרגו שני פלסטינים, בשנות ה-30 לחייהם. על פי דיווחים בכלי התקשורת הפלסטינים ההרוגים הם שני אחים, מוחמד ומהנד מטיר.

ממשטרת ישראל נמסר: "סמוך לשעה 19:00 התקבל במוקד המשטרה דיווח, אודות תאונה בין רכב ישראלי לרכב פלסטיני בכביש 60 בקטע הדרך בין צומת תפוח לצומת רחלים. בוחני התנועה פתחו בחקירת התאונה. מהחקירה הראשונית עולה, כי רכב ישראלי שנע על הכביש, פגע במספר נוסעי הרכב הפלסטיני, שעמדו ככל הנראה על הכביש, לאחר שירדו לתקן תקלה ברכב הפלסטיני שעמד בצד הכביש. בשלב זה, עולה החשד כי מדובר בתאונת דרכים. כתוצאה מהתאונה נהרגו 2 פלסטינים ונהג הרכב הישראלי נפצע ופונה במצב קל עד בינוני (עפ"י גורמי הרפואה). חקירת התאונה נמשכת".

בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית וופא טענו כי שני הפלסטינים שנהרגו, "נדרסו באופן מכוון על ידי מתנחל, ועל רקע חבלני".

בני משפחתם של ההרוגים טענו כי שני האחים, עצרו בצד הדרך לתקן פנצ'ר בגלגל מכוניתם, ו"מתנחל שנסע במהירות מטורפת ישר לעבר הרכב, דרס אותם למוות".

דובר חמאס, אבו עוביידה אמר כי התאונה שהתרחשה היא, "פיגוע דריסה מכוער שמגיע עם העלייה של הימין הקיצוני". הוא הוסיף כי, "חובה להגיב על הפשע הזה בהסלמה של פעולת ההתנגדות בגדה".

הפרות סדר הגדה המערבית תאונת דרכים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד