י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"בעקבות התלונות הקשות והחמורות"

הגרי"ג הורה לחברי הכנסת: חוק שיגביל את ועדת הרבנים

ביטאון 'דגל התורה' מפרסם הבוקר כי רה"י הגרי"ג אדלשטיין הורה לחכי"ם לקדם חקיקה שתביא לפתרון מעמד הטלפונים הכשרים באופן עקרוני | המטרה: להגביל את כוחה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת הנשלטת על ידי חסידות גור ו"שמהתנהלותם יצאו מכשלות קשות" | כל הפרטים

הגרי"ג הורה לחברי הכנסת: חוק שיגביל את ועדת הרבנים
ראשי 'דגל' אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

מנהיג ׳דגל התורה׳ ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הורה לחברי הכנסת של דגל התורה לקדם חקיקה שתביא לשינוי מעמדם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת, על ידי עדכון זכויות הטלפונים הכשרים בחקיקה.

ביטאון המפלגה ׳יתד נאמן׳ מדווח הבוקר (ראשון) כי ראש הישיבה הרב אדלשטיין הורה "לעמוד על ביטול רפורמות הסלולרי", ולחוקק חוק שיסדיר את מעמד הטלפונים הכשרים באופן עקרוני "אך לא להיכנס בשלב זה לפרטי החוק", נכתב בדיווח.

בביטאון נכתב כי הדרישה מכוונת לבצע שינוי במעמד ועדת הרבנים לענייני תקשורת שנשלטת על ידי חסידות גור, כך נכתב בדיווח כי דרישת ראש הישיבה הגיעה ״בעקבות התלונות הקשות והחמורות על הגופים והגורמים העוסקים בנושא הטלפונים הכשרים והעבודה שמהתנהלותם יצאו מכשלות קשות״.

הבקשה של ראש הישיבה מבקשת להביא סוף לטענות משרד התקשורת ולכך שתוקם ועדת רבנים נוספת שאולי תהיה גמישה יותר בנושא הסלולרי הכשר, כך נכתב כי ״החוק יתן מענה לכל הציבור החרדי ולא רק לקהילות מסוימות חשובות ככל שיהיו״, כשהכוונה היא נגד חסידות גור שכאמור שולטים כיום בוועדת הרבנים.

הגרי''ג אדלשטיין ועדת הרבנים לענייני תקשורת סלולר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד