כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
חמש שנים אחרי

מיליארדר יהודי ​​מציע 35 מיליון דולר עבור מידע שיוביל לרוצחי הוריו

בנם של זוג מיליארדרים יהודים מקנדה שנרצחו לפני חמש שנים, הודיע כי מי שיביא מידע שיכול לעזור לרשויות למצוא ולעצור את הרוצח של הוריו יקבל 35 מיליון דולר

מיליארדר יהודי ​​מציע 35 מיליון דולר עבור מידע שיוביל לרוצחי הוריו
החשוד ברצח צילום: מתוך מצלמת אבטחה

מיליארדר יהודי קנדי ​​מציע 35 מיליון דולר עבור מידע שיביא לתפיסת רוצחי הוריו שנרצחו לפני חמש שנים. "סגירת מעגל לא תתאפשר עד שהאחראים למעשה המרושע הזה יובאו לדין", אמר ג'ונתן שרמן לרשת CBC טורונטו כשהכריז על הפרס הגדול. לדבריו, "הכאב הבלתי נסבל הזה מורגש בכל יום כשאני מבין ששני הילדים שלי לעולם לא יזכו לפגוש את ההורים שלי, ההורים שלי היו ראויים ליהנות מפירות עמלם, ולבלות את השנים המאוחרות שלהם כמו שכל סבא וסבתא צריכים, עם משפחתם".

עוד אמר: "אני ממשיך להתגעגע להורים שלי יותר ממה שאני יכול לתאר, ואני רדוף לנצח ממה שקרה להם". כזכור המשטרה מצאה את הזוג ללא רוח חיים באחוזתם בצפון יורק, טורונטו ב-15 בדצמבר 2017. בני הזוג נמצאו עם חגורות על צווארם ​​וקשורים למעקה הבריכה שלהם. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' משטרת טורונטו שבקנדה, עדיין לא מצאה את הרוצח של המיליארדר היהודי, בארי שרמן ואשתו לפני חמש שנים. שרמן היה המייסד והבעלים של חברת התרופות הקנדית 'אפוטקס'.

החשוד ברצח הזוג שרמן בקנדה
הונו של שרמן נאמד בזמן הרצח ב-3.2 מיליארד דולר. לחברה למעלה מ-11,000 עובדים במתקני מחקר, פיתוח, ייצור והפצה ברחבי העולם.

שרמן ואשתו נמצאו מתים באחוזתם בטורונטו ב-15 בדצמבר 2017. השניים נמצאו ללא רוח חיים על המעקה שמקיף את הבריכה המקורה שלהם. בני הזוג היו בין הפילנתרופים הנדיבים ביותר בקנדה, ומותם זעזע את החברה הקנדית ואת הקהילה היהודית במדינה בפרט. השניים תרמו מיליוני דולרים לבתי חולים, בתי ספר וארגוני צדקה, ואף מבנים נקראו לכבודם. הם אירחו את ראש הממשלה ג'סטין טרודו בגיוס כספים של המפלגה הליברלית ב-2015.

בני המשפחה הציעו במקור פרס של 10 מיליון דולר עבור מידע שיוביל ללכידתו של הרוצח, אך חמש שנים לאחר מכן הם הפכו נואשים יותר לתשובות, והעלו את הפרס ל-35 מיליון דולר. המשפחה מסרה כי "משטרת טורונטו נותרה מחויבת לפתור את המקרה הזה לחברים ובני משפחתם של בני הזוג". לפני חמש שנים פרסמה המשטרה תיעוד של חשוד מחוץ לביתם, אך מאז לא הצליחה למצוא את הרוצח, עכשיו מקווה המשפחה כי סכום הכסף העצום יביא לתפיסת הרוצח.

פרס כספי רצח מחריד קנדה מיליארדר בארי שרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד