כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
צפו בגלריה

בוגרי חברון התכנסו לעצרת הספד לחמיו של הרב של הונג קונג

החברים מספסל הלימודים בישיבת חברון כנסת ישראל הגיעו לעצרת מספד במלאת השבעה להסתלקותו של חמיו של הרה"ג רבי נתנאל מעודד הרב הראשי להונג קונג ומחבר הספרים שו"ת "מזרח שמש" שהגיע לארץ לאחר ניתוק של שלוש שנים בעקבות מגפת הקורונה המשתוללת בסין

בוגרי חברון התכנסו לעצרת הספד לחמיו של הרב של הונג קונג
עצרת מספד על הגר"ש בשארי זצ"ל צילום: יעקב כהן

בשבוע שעבר התקיימה בבני ברק עצרת מספד במלאת השבעה להסתלקותו של הגאון רבי שלום בשארי זצ"ל ראש כולל באר משה ורב קהילת שוחר טוב בב"ב, אשר היה מופלג בתורה ובמעשים טובים ולא החזיק טיבותיה לנפשיה, וזכה והשאיר אחריו דור ישרים בנים וחתנים גאונים ומרביצי תורה.

בין יתר הרבנים שהספידו בעצרת השבעה בלטו בהשתתפותם חבריו מספסל הלימודים בישיבת חברון של הגר"נ מעודד, חתנו של המנוח. בניהם: הגאון רבי איתן יפהן ר"מ בישיבת חברון, הגר"צ כהן רב העיר אור יהודה ורחובות, הגרי"מ ביטון רב העיר חדרה ובכפר סבא, הגאון רבי בניהו מחפוד דיין בבית הדין יורה דעה והרב חזקיהו סאמין, מנהל אגף נישואין ורבנות במשרד לשירותי דת.

בדברי ההספד של הרב ביטון הוא תיאר בהתרגשות עד כמה חקוק בזכרונו הריתחא דאורייתא של הרב מעודד בשבתו בישיבת חברון בלימודו בחברותא עם הגאון רבי איתן יפהן מי שכיום משמש כר"מ בישיבה.

הרב ביטון גם תיאר בפני הציבור את המהפכה התורנית שחולל הרב מעודד בהונג קונג ואיך הוא מנחיל את דרך הלימוד לצד "גדלות האדם" שספג בישיבה, למאות ואלפי חברי הקהילה ובעלי עסקים הבאים מכל רחבי העולם. 

 

 

 

ישיבת חברון הונג קונג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד