י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פגע וברח

התפללו לרפואתו: בחור ישיבה נפצע קשה מרכב חולף

בחור ישיבה מפלטבוש נפצע קשה בתאונת פגע וברח ביום ראשון בלילה. הבחור שנסע על קורקינט נפגע מרכב חולף שפגע בו וברח. שוטרים שהגיעו למקום לאחר שמתנדבי הצלה עזבו את המקום, החליטו שמכיוון שאין שם איש, כנראה שהאירוע מעולם לא התרחש. אך לאחר לחץ מצד הקהילה החרדית נפתחה חקירה

התפללו לרפואתו: בחור ישיבה נפצע קשה מרכב חולף
הקורקינט השבור בזירה צילום: Yeshiva world news.

תקרית קשה התרחשה ביום ראשון בלילה בסביבות השעה 22:00, בצומת השדרה ה-18 ואושן פארקווי בפלטבוש ניו יורק, בתיעוד ממצלמת רכב נראית מכונית מסוג BMW מחכה שהאור יהפוך לירוק, ובשנייה שהאור הופך לירוק, נהג הרכב חוצה את כל 3 צירי התנועה, ופוגע בצעיר החרדי שנסע על קורקינט חשמלי, הרכב אפילו לא בלם כדי לראות במה הוא פגע, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

הבחור הובהל לבית החולים על ידי מתנדבי ארגון הצלה של פלטבוש. אך הסיפור לא נגמר. שוטרים שהגיעו למקום לאחר שמתנדבי הצלה עזבו את המקום, החליטו שמכיוון שאין שם איש, כנראה שהאירוע מעולם לא התרחש. למעשה מתנדבי ארגון הצלה יחד עם אחד הכתבים של האתר Yeshiva world news, בדקו במשך שעות את התיעוד ממצלמת רכב של אחד הנהגים שהיה ברמזור באותו הזמן.

הם ערבו בכירים במשטרת ניו יורק שיחקרו את התאונה הקשה שגרמה לבחור להתאשפז בבית החולים כשהוא במצב קשה. כעבור מספר שעות המשטרה הודיעה כי הם חוקרים את האירוע ומחפשים את הרכב. במקום יש מצלמות מהירות, וזה אמור להיות קל עבור המשטרה לתפוס את הרכב ולגלות לפי לוחית הרישוי מי הנהג.

התפללו לרפואת חיים בן עליזה.

פגע וברח פלטבוש משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד