י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
שיא של 35 מל"טים

ראש ממשלת בריטניה: "מודאג יותר ויותר מהתנהגותה של איראן"

ראש ממשלת בריטניה רישי סונק, אמר אתמול לחברי פרלמנט כי רוסיה נותרה "אתגר מדיניות החוץ מספר 1" של בריטניה, אך הוא "מודאג יותר ויותר מהתנהגותה של איראן". שר ההגנה של בריטניה אמר: "רוסיה מתכננת להגביר את הקשרים הצבאיים עם איראן"

ראש ממשלת בריטניה: "מודאג יותר ויותר מהתנהגותה של איראן"
רישי סונאק צילום: טוויטר

רוסיה מתכננת להעמיק את שיתוף הפעולה הצבאי שלה עם איראן בתמורה למל"טים ששימשו להפצצת הערים ורשת האנרגיה של אוקראינה מאז ספטמבר, כך לפי שר ההגנה של בריטניה, בן וואלאס.

בשיחה עם חברי פרלמנט אמר וואלאס: "בתמורה למאות מל"טים שסיפקה איראן לרוסיה, הרוסים מתכוונים לספק לאיראן רכיבים צבאיים מתקדמים, הפוגעים הן במזרח התיכון והן בביטחון הבינלאומי".

הדברים של וואלס מתחברים לדברים של ארה"ב לפני כמעט שבועיים, כאשר ארה"ב אמרה שהיא "מודאגת שהעסקה תצא לפועל". ראש הממשלה, רישי סונק, אמר לחברי פרלמנט זמן קצר לאחר מכן כי בעוד שרוסיה נותרה "אתגר מדיניות החוץ מספר 1" של בריטניה, הוא "מודאג יותר ויותר מהתנהגותה של איראן".

השר הבריטי אמר כי חיל אוויר הרוסי מדולדל, "הרוסים ביצעו רק עשרות משימות ביום לעומת 300 במרץ", אך התקיפות ארוכות הטווח ממשיכות לפגוע ברשת החשמל של אוקראינה, עם שיא של 35 מל"טים שתקפו את המדינה ביום שני.

מלחמת אוקראינה רוסיה איראן סין רישי סונאק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד