י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
עונש חינוכי

גזען אנטישמי שהורשע בפשע שנאה נאלץ לקרוא ספר

גבר בארה"ב שהורשע בפשע שנאה הצטווה לכתוב מכתב התנצלות ולקרוא את הפולמוס האנטי-גזעני של הספר של טא-נהאסי קואוטס בלוגר וסופר, אפרו-אמריקאי. השופט הזהיר שהוא יטיל עוד עונשים אם הדו"חות לא יהיו רציניים

גזען אנטישמי שהורשע בפשע שנאה נאלץ לקרוא ספר
הרובים והאקדחים צילום: משטרת פורטלנד

גבר אנטישמי וגזען מפורטלנד ארה"ב שהורשע בפשע שנאה, קיבל עונש מהשופט לקרוא את ספרו של טא-נהאסי קואוטס בלוגר וסופר, אפרו-אמריקאי, כולל לכתוב מכתב התנצלות.

ג'רל רוקהייל, בן 35, הודה כי הדביק מדבקה של אדם שמצדיע הצדעה נאצית מעל המילה "טהור" על גדר מחוץ למבנה של ארגון המסייע לפליטים ומהגרים באפריל האחרון, כך דווחה התקשורת המקומית.

לאחר שהורשע בביצוע פשע שנאה מדרגה שנייה, הוא נידון ל-50 שעות עבודות שירות, ונצטווה לכתוב מכתב התנצלות לעמותה שבה פגע. השופט כריסטופר רמרס גם הורה לו לכתוב דו"ח על ספרו של קואוטס, שכתב ספר על כביכול מכתב לבנו על הכאב של התבגרות כגבר שחור בארה"ב. רוקהייל גם צריך לכתוב מאמר נוסף על הסרט התיעודי "שדות ההרג של מיאנמר" משנת 2018 על הטיהור האתני של מוסלמים.

השופט הזהיר שהוא יטיל עוד עונשים אם הדו"חות לא יהיו רציניים. "כשאנשים מקבלים הוראה לעשות דברים, לפעמים הם עושים את זה רק כי הם מצווים לעשות זאת", אמר השופט. "היעילות שלו תהיה תלויה אם הוא באמת יקח את זה ללב".

גזר הדין הספרותי הגיע כחלק מהסדר טיעון אליו הגיע רוקהיל, שנמצא עם מצבור של רובים וספרות ניאו-נאצית כאשר פשטו על ביתו בפרברי פורטלנד.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ג'רל ג'אדסון רוקהייל, בן ה-35, תושב מערב לין שבפורטלנד, במדינת אורגון ארה"ב, נעצר במחוז קלקאמס בעקבות חקירה שנפתחה בחודש מרץ האחרון, האיש השאיר ב-24 באפריל מחוץ לארגון שתומך במהגרים ופליטים, חומר ניאו נאצי. בביתו של רוקהייל, תפסו השוטרים רובים רבים, אקדחים, ופריטים מטרידים אחרים, כגון תעמולה נאצית.

ספר פורטלנד נאצי עונש אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד