כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
טרגדיה בשחקים

מגמביה לבריטניה: גופת גבר נמצאה בכן הגלגלים של המטוס

גופתו של אדם נמצאה בכן הגלגלים של מטוס שטס מגמביה לנמל התעופה גטוויק - אנגליה. הגופה הלא מזוהה נמצאה בחברת תעופה TUI לאחר שטסה מבנג'ול, גמביה, כך אישר דובר ממשלת גמביה

מגמביה לבריטניה: גופת גבר נמצאה בכן הגלגלים של המטוס
מטוס צילום: pexels

גופת גבר נמצאה בכן הגלגלים של מטוס שטס לנמל התעופה גטוויק מגמביה ב-7 בדצמבר.

משטרת סאסקס מסרה בהצהרה: "המשטרה הוזעקה לאחר שגופתו של אדם נמצאה בתחתית מטוס בנמל התעופה גטוויק, שהגיעה מגמביה, בסביבות השעה 4 בבוקר ב-7 בדצמבר, השוטרים חוקרים ויפורסם דו"ח עבור חוקר מקרי המוות".

הגופה הלא מזוהה נמצאה במאוס של חברת תעופה TUI בגטוויק לאחר טיסה מבנג'ול, גמביה, כך אישר דובר ממשלת גמביה. דובר ממשלת גמביה, אברימה סנקרה, אמר: "על פי המידע, הגבר המנוח נמצא בתוך כן הגלגלים של המטוס ללא מסמכי זיהוי, ואין לנו את שמו, גילו, לאום או מסלול נסיעה, לכן לא ברור בשלב זה מי הוא".

זו לא הפעם הראשונה שעובדי נמל תעופה מוצאים במטוסים או ספינות המגיעות לאירופה מסתננים. בשנת 2015, הרשויות בהולנד גילו גופה בכן גלגלים במטוס מאפריקה בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. בחודש נובמבר האחרון נמצאו שלושה מסתננים על ספינה באיים הקנריים לאחר מסע של 11 ימים באוקיינוס ​​מניגריה.

"האירוע המצער הזה, אף שהוא נדיר, מצביע על כמה נואשים אנשים מסוימים עד כדי כך שהם נוקטים בדרך כל כך מסוכנת להגירה", אמרה ל'גארדיאן' הבריטי, רידה ליאמורי, בכירה במרכז המדיניות של הדרום החדש, ארגון מרוקאי המתמקד בכלכלה. ומדיניות, "אך זה לא ירתיע אנשים מניסיונות מסוכנים להגיע לאירופה, ולמרבה הצער נמשיך לראות אנשים מתים בים התיכון ובמדבר הסאהל", אמרה.

מטוס בריטניה אפריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד