י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אל תחמיצו

כזה עוד לא היה: לימוד אנגלית במחיר 2 כוסות אייס קפה

ילדים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מבורות וגמגום בשפה האנגלית | הורים מכל הריכוזים החרדיים, מייחלים לפתרון שיקנה לילדיהם ביטחון ושליטה בשפה החשובה ביותר לעתידם, כבר מגיל קטן | בקידספיק מצאו פתרון, המשווק כעת במחיר השקה חד פעמי וחסר תקדים, אותו אסור לכם לפספס | כל הפרטים

כזה עוד לא היה: לימוד אנגלית במחיר 2 כוסות אייס קפה
אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90.

שוקי מתרגש מהטיסה, מאוד! אבא שלו קיבל הזדמנות מצוינת לשמש כשליח ציבור בתקופת החגים בקהילה חמה בצפון ניו ג'רזי, חודש שלם שבו יכירו חברים חדשים, יטיילו ויצרבו חוויות בזיכרון לכל החיים, זו פעם ראשונה שהוא עולה על מטוס, פעם ראשונה שיפגוש במציאות שונה מרחוב ר' עקיבא שבה חי וגדל מאז שנולד.

הדופק המואץ של הציפייה וההתרגשות, מהול בחשש שמזדחל אל הלב, שוקי הוא ילד חברותי ומקובל בחברה, אוהב להימצא בסביבת חברים, לשחק, לפטפט ולצחוק בהנאה. מה יקרה באמריקה כשיפגוש ילדים בני גילו? איך יתקשר איתם? מאיפה מתחילים? עם מחסום השפה העבה, האם יצליחו לראות בו את שוקי המקובל בחברה, המצחיק, האהוב? או שאולי יחשבו שהוא ביישן, מופנם ומתבודד?

כמה רחובות משם, דוד משה, האח הגדול של סבא, הוא פסגת התגשמות חלומו של יאיר, הוא מגיע לארץ אחרי 12 שנים בהן לא זכה לבקר.

מאז ומעולם שמע יאיר סיפורי גבורה על דוד משה, על מפעל התורה הגדול שהקים בלייקווד כמו גם חברת היבוא שהוא מנהל. זו פעם ראשונה שיפגוש את הדוד האהוב פנים מול פנים, יחד הם יטיילו, יבקרו במקומות הקדושים וייהנו מחוויות משותפות.

האם יאיר יצליח לתקשר עם דוד משה שאינו דובר עברית? האם ניתן למנוע את התסכול והגמגום בתגובה לשאלותיו החביבות של הדוד? היש דרך שבה יתקשרו בנעימות ובהנאה?.

אל תחמיצו>>מיניספיק- הצגה עצמית באנגלית, במחיר השקה מטורף. כנסו עכשיו!

הדילמות הללו הן רק טיפה מן הים מהתסכול אותו חווים ילדים רבים, תסכול שעתיד לפגוש אותם עוד פעמים רבות בהמשך החיים. לו רק הייתה קיימת דרך שתקנה לילדים ביטחון בשפה האנגלית כבר מגיל צעיר, מי יודע כמה מהלך חייהם היה משתנה לטובה בזכות זה.

אך לא עוד, יש דרך! אצלנו ב'קידספיק' מצאנו פתרון! לשוקי, ליאיר ולכל ילד חרדי (או ילדה) שרוצים להצליח לדבר באנגלית בקלות, בביטחון ובהנאה.

מיניספיק הצגה עצמית באנגלית- מיני קורס שמלמד ילדים להציג את עצמם בביטחון, לספר על עצמם בהנאה ובנעימות (איך קוראים לי, בן כמה אני, מאיפה אני, מה אני עושה בחיים, כמה אחים ואחיות יש לי, מהם התחביבים שלי, במה ההורים שלי עוסקים ועוד).

אל תחמיצו>>מיניספיק- הצגה עצמית באנגלית, במחיר השקה מטורף. כנסו עכשיו!

המיניספיק מלווה את הילדים צעד אחר צעד בצורה חווייתית וממכרת, משלב לימוד המילים החדשות בשיטה הייחודית שלנו, כולל תומכי זיכרון מעולים שעוזרים לילדים לקלוט את המילים בצורה חזקה ולטווח הארוך, בניית ההצגה העצמית שלהם ועד להתנסות מעשית בביטחון עצמי ובדיבור בשטף.

הקורס כולל בנוסף:

- בונוסים שווים: סרטוני מילות עזר (תחביבים, מקצועות, מאכלים, צבעים ומספרים).
- קובץ דפי תרגול להדפסה.
- גישה פתוחה לתכנים ללא הגבלת זמן.

כל הטוב הזה יחד, בהשקעה חד פעמית שתחזור אליכם, בגדול, של 832 ₪ בלבד!!!

כרגע לרגל ההשקה, הקורס נמכר במחיר מטורף השווה לשתי כוסות אייס-קפה:

34 ₪ בלבד!! תשלום חד פעמי.

הזדרזו לרכוש כעת! מחיר ההשקה מסתיים בקרוב וללא הודעה מוקדמת.

קידספיק אנגלית לחרדים אנגלית בקלות אילה ברלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד