י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
אל תחמיצו

"להביא את הישועה במהרה": משולש הניסים ב'זאת חנוכה'

רבני ושליחי קופת העיר יעתירו עבורכם בתפילות נרגשות בשלושה מקומות קדושים שרבים נושעו לאחר שהתפללו בהם • בבית השונמית, בציון הקדוש בליזענסק ובבית העלמין העתיק בווילנא • אל תחמיצו את ההזדמנות המיוחדת להיוודע בכל העניינים

"להביא את הישועה במהרה": משולש הניסים ב'זאת חנוכה'
תפילה ב-3 מקומות צילום: באדיבות המצלם

זאת חנוכה, היום הקדוש והנשגב המסוגל לישועה ניסית ועל טבעית כפי שמובא בספרים הקדושים, היום שבו נחתם גזר הדין של ראש השנה ויום הכיפורים בחתימת סופית, חותם בתוך חותם כמבואר בזוהר הקדוש ובספרי הקבלה.

להעברת שמות למשולש הניסים הקליקו כאן>>>

ביום הקדוש והנשגב הזה, יתפרסו רבני ושלוחי 'קופת העיר' בשלושת מקומות אסטרטגיים ובעלי חשיבות רבה עבור כל מי שזקוק לישועה ולרפואה על טבעית.

התפילות תתקיימנה בבית השונמית אשר בשומרון, המקום שבו התגורר אלישע נביא ה' מעת לעת, ושבו החייה את בנה של האשה השונמית. מרן סטייפלער הקדוש, בעל ה'קהילות יעקב' כבר הורה ברוח קדשו שמקום זה מסוגל לישועות מיוחדות לחשוכי בנים ולכל עניין באשר הוא, ובנו מרן שר התורה זצ"ל המשיך את מנהגו ואף עלה בעצמו כדי להתפלל על תורמי 'קופת העיר' בבית השונמית.

כמו כן יתקיים מעמד של תפילה על ידי שלוחי 'קופת העיר' בציון הקדוש בליזענסק, מקום מנוחתו של הרבי הפלאי בעל ה'נועם אלימלך', אשר רבו מספור סיפורי הישועות שראו יהודים לאורך השנים לאחר שנשאו תפילה על הציון הקדוש.

מעמד שלישי של תפילה יתקיים בבית העלמין שבעיר ווילנא, סמוך לציונו הקדוש ל מרן קודש הקודשים הגאון רבי אליהו החסיד מווילנא זצ"ל. זאת, על פי הכוונתו המדוייקת של מרן שר התורה זצ"ל, שהורה שכדי להשיג רפואה באופן על טבעי, יש להתפלל בסמוך לציון הקדוש בווילנא, וכוחה של תפילה זו גדול ועצום באופן מיוחד.

הצירוף של התפילות בשלושת המקומות המסוגלים הללו, יחד עם הסגוליות המיוחדת של היום הגדול והקדוש הזה, 'זאת חנוכה', והכח האדיר הטמון בקיומה שלם מצוות צדקה כהלכתה, באופן של מתן בסתר לעניים על ידי גבאי צדקה שכל גדולי הדור סמכו עליהם את ידיהם – בוודאי יביאו את הישועה במהרה, וכל התורמים והמסייעים יזכו לראות בעיני בשר את ישועתם הקרובה.

להעברת שמות למשולש הניסים הקליקו כאן>>>

קופת העיר זאת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד