כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בגיל 40

הרשת מפרגנת: תגידו מזל טוב לעמית סגל

אחרי חמש מערכות בחירות עמית סגל רווה סוף סוף מעט נחת ושמחה בפן המשפחתי והאישי עם הולדת בתו הראשונה אחרי שני בנים | סגל בישר על כך לעוקבים וזכה לברכות חמות ואיחולים לבביים

הרשת מפרגנת: תגידו מזל טוב לעמית סגל
עמית סגל צילום: Gili Yaari/Flash90

הפרשן הפוליטי עמית סגל בישר אמש (ראשון) ל-681.9 אלף עוקביו בטוויטר ול-117,332 עוקביו בטלגרם על שמחה משפחתית בהולדת בתו הראשונה אחרי שני בנים.

סגל בישר על כך בציוץ שנון כהרגלו בו כתב: "גן בעדן, גן בלי שער משמיים, גשם טוב ניתך, אלוהים היה רחום עם שחר ולמשמרת, נתן הוא לי אותך ביתנו הראשונה, אחות לעברי וענר, נולדה אחר הצהריים, נר שביעי של חנוכה, א' בטבת תשפ"ג, בירושלים הבירה. רעות הגיבורה ועמית".

הפרסומים גררו אלפי תגובות בכל הרשתות בהן פעיל עמית סגל שכללו ברכות חמות ואיחולים לבביים מצד חבריו למקצוע העיתונות, לצד פוליטיקאים בהווה ובעבר וכן סתם אזרחים שמתעניינים בפוליטיקה ועוקבים אחרי דיווחיו ופרשנויותיו.

עמית בן ה-40 הינו הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' ונחשב לאחד המובילים בתחומו בישראל. בשלושת החודשים האחרונים אף החל להגיש את התכנית 'פגוש את העיתונות' לצד העיתונאי בן כספית כשבמקביל הוא מפרסם טור פוליטי שבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

מזל טוב!

עמית סגל לידת בת מזל טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד