כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בחזור ממירון

טרגדיה ב'זאת חנוכה': שני חרדים נהרגו בתאונה קשה ומזעזעת

שני בחורים ממרכז הארץ נהרגו הלילה בכביש 6 בתאונה מחרידה ומזעזעת בחזור מציון הרשב"י באתרא קדישא מירון, כשהרכב שבו נסעו התנגש במעקה בטיחות. לדברי צוותי ההצלה שהגיעו לסייע, מדובר בתאונה קשה ומזעזעת: "ראינו על הכביש רכב מעוך שחלקיו התפזרו לכל עבר"

טרגדיה ב'זאת חנוכה': שני חרדים נהרגו בתאונה קשה ומזעזעת
זירת התאונה אמש בכביש 6 צילום: דובורת מד"א

תאונה קשה הלילה בכביש 6: שני נערים חרדים נהרגו כשרכבם התנגש במעקה בטיחות, בחזור מציון הרשב"י במירון.

צוות מד"א מצא את הנערים עם חבלה רב-מערכתית קשה ונאלץ לקבוע את מותם הטראגי. מדובר בתאונה קשה בה נפצעו בינוני גם ילד ושני נערים נוספים, וכן נהג הרכב.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנהג איבד שליטה על הרכב והתנגש בעוצמה במעקה הבטיחות.

מהפרטים עולה, שהרכב שבו נסעו התנגש במעקה בטיחות סמוך למחלף באקה ג'ת לכיוון מחלף ניצני עוז. נהג הרכב, ילד ושני נערים נוספים נפצעו בתאונה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בחדרה.

ששת הנוסעים, תושבי המרכז, נסעו חזרה ממירון שם התפללו לרגל 'זאת חנוכה', לאזור המרכז. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג איבד שליטה על הרכב והתנגש בעוצמה במעקה הבטיחות בכביש

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון ב-02:58. הפרמדיקים סעיד מג'אדלה ומאי דיין, והחובש הבכיר ירין חרבי סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. ראינו על הכביש רכב מעוך שחלקיו התפזרו לכל עבר. במושב האחורי נלכד נער מחוסר הכרה, ובמרחק של כ-30 מטרים מהרכב שכב נער נוסף שהיה גם הוא ללא הכרה".

"שני הנערים סבלו מחבלה רב-מערכתית קשה. ניסינו להציל אותם וביצענו בדיקות רפואיות, אך לצערנו הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

 

תאונה קטלנית זאת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד