כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
למדו לחיות עם הנגיף

בריטניה תפסיק לפרסם בפומבי נתוני קורונה

נתונים של מגיפת הקורונה פורסמו מדי שבוע באנגליה, אך בינואר הקרוב זה לא יימשך. הבריטים החליטו כי זה "כבר לא הכרחי". הפרסום הבא של הנתונים על קורונה בבריטניה יהיה ב-6 בינואר והוא "יהיה האחרון"

בריטניה תפסיק לפרסם בפומבי נתוני קורונה
חיסוני קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הסוכנות לביטחון בריאות בבריטניה תפסיק לפרסם נתוני על נגיף הקורונה בתחילת ינואר. מדען הנתונים הראשי, ד"ר ניק ווטקינס, אמר שפרסום הנתונים הספציפיים הללו "איננו נחוץ עוד" מכיוון שהמדינה חיה עם קורונה הודות לחיסונים ותרופות.

הנתונים המלאים של אנגליה פורסמו מדי שבוע במהלך שיא המגיפה, וכל שבועיים מאז אפריל השנה. הנתונים פורסמו לראשונה במאי 2020 עבור כל בריטניה, ומאפריל 2021 פורסם באנגליה בלבד.

קבוצת הבדיקה (EMRG) הודיעה כי לאחר סקירה מפורטת, הפרסום הבא של הנתונים על קורונה, יהיה ב-6 בינואר והוא "יהיה האחרון". ה'גארדיאן' מדווח, כי נתוני הנגיף ימשיכו להיות נגישים במשרד לסטטיסטיקה לאומית.

דר' ניק ווטקינס, יו"ר ה-EMRG, אמר: "במהלך המגיפה הנתונים שימשו למידע שימושי ופשוט ליידע את פעולות הבריאות בציבור והחלטות ממשלה. עכשיו, כשחיסונים ותרופות אפשרו לנו לעבור לשלב שבו אנו חיים עם קורונה עם מעקב מופחת, אך עדיין במעקב צמוד באמצעות דרכים שונות, פרסום הנתונים הספציפיים הללו אינו נחוץ עוד".

עוד אמר- "אנו ממשיכים לעקוב אחר פעילות קורונה, באופן דומה לאופן שבו אנו עוקבים אחר מספר מחלות נפוצות אחרות, כל הנתונים נשמרים ונמצאים בבדיקה מתמדת וניתן להציג מחדש את הנתונים האלה במידת הצורך, למשל, אם היה צריך לזהות וריאנט חדש".

קורונה אנגליה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד