י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"מנסים לזרוע מחלוקות ולפגוע"

ישראל כ"ץ מגיב: "פרסומים תקשורתיים שיקריים"

בכיר הליכוד שובר שתיקה הערב יומיים לפני השבעת הממשלה כששמו עולה כמועמד לכהן כשר החוץ. כ"ץ מזים את הדיווחים כי הציב אולטימטום: "אני וחברי נכבד כל הכרעה שיקבל וזאת בניגוד לפירסומים תקשורתיים שיקריים על אולטימטומים והתניות שהצבתי כביכול"

ישראל כ"ץ מגיב: "פרסומים תקשורתיים שיקריים"
ישראל כץ ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדיווחים כי בכיר 'הליכוד' ח"כ ישראל כ"ץ "סחט" מיו"ר מפלגתו בנימין נתניהו תפקיד בכיר באיומים "או חוץ או בחוץ", הנ"ל מגיב הערב (שלישי) בפוסט שפרסם בפייסבוק.

כ"ץ כתב הערב: "מזה תקופה מוביל רה"מ המיועד בנימין נתניהו תהליך ארוך ומורכב של הקמת ממשלה. בעוד יומיים יגיע תהליך זה לסיומו ובע"ה תוקם ממשלת ימין חזקה ויציבה. אנו תומכים במאמציו ומתפללים להצלחתו והצלחת הממשלה - מול האתגרים הגדולים בפניהם ניצבת מדינת ישראל".

לדברי ח"כ כ"ץ: "ראוי להדגיש כי מינוי שרי הליכוד בממשלה הוא בסמכותו הבלעדית של רה"מ ואני וחברי נכבד כל הכרעה שיקבל וזאת בניגוד לפירסומים תקשורתיים שיקריים על אולטימטומים והתניות שהצבתי כביכול, שמטרתם לנסות ולזרוע מחלוקות ולפגוע בתהליך הקמת הממשלה".

ישראל כץ עם דוד ביטן ונתניהו. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

לסיום כתב הח"כ: "טובת מדינת ישראל הייתה ועודנה השיקול המרכזי לפעילותי הציבורית ואעשה הכל להביא להצלחתה. כולנו מאוחדים למען המטרה".

יצוין כי הערב דווח שישראל כ"ץ ימונה לשר החוץ כדי לפרק את ברית הממורמרים בליכוד, זאת לצד דוד ביטן שימונה ליו"ר ועדת הכלכלה. מי שיוותרו אולי מאוכזבים מתוך אותה הברית הם דוד אמסלם שיישאר חבר כנסת מן המניין וכן השגריר לשעבר דני דנון שחזר מהאו"ם ודרש את תפקיד יו"ר הכנסת שבו יכהן ח"כ אמיר אוחנה.

ישראל כץ הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד