י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
הישראלי המכוער

ההסתערות על המכולות: "זה היה יכול להיגמר באסון"

מכולות של סחורה מפלסטיק נפלו בדרך לנמל אשקלון, ועשרות ישראלים ניסו לזכות בשלל • דניאל קריקונץ, בעל חברה המאבטחת את המכולות גינה את המעשה וקבע: "ביצעו ביזה"

ההסתערות על המכולות: "זה היה יכול להיגמר באסון"
המכולות בחוף אשקלון צילום: אדי ישראל, פלאש 90

תקרית משונה למדי אירעה בערבו של יום שלישי בחופי אשקלון, זאת כששלוש מכולות נסחפו לאזור מאונייה זרה שהמתינה בלב ים, ואחת מהן אף נפתחה, מתוכה נפלו כלים חד פעמיים וצעצועים. כשפורסם ששאר המכולות שאבדו בים מכילות מוצרים כמו נעלי 'נייק' ואייפונים, גם מספר ישראלים פקדו את החוף וניסו לזכות בפרס מלב הים.

דניאל קריקונץ, הבעלים של חברת 'סאונד ספא אבטחה' המאבטחת את המכולות, הגיב לדברים בראיון לרדיו 103FM: "במכולות אין שום דבר, עשו ביזה, לא נשאר כלום. הסחורה הייתה סחורה זולה. של פלסטיקים, לא מבין אנשים ששוחים בחצות לתוך ים ומנסים להוציא דברים מתוך קונטיינר. זה היה יכול להיגמר באסון. משהו כמו מאה איש היו בזמן כל הים".

בהמשך, הוסיף: "אני מתעסק באבטחה, ראיתי הרבה דברים ואני מכיר את טבע האדם, אבל להגיד לך שאני או מי מחבריי היינו עושים זאת? כנראה שלא".

עוד תיאור קריקונץ: "היו שם מגבים, שטיחים, כוסות חד פעמיות. לא ניסינו למנוע את הגניבה כי זה היה בתוך הים. אני לא יכול לשחרר מאבטחים לתוך המים, אני לא רוצה שהעובדים יהיו חולים עם דלקת ריאות".

רדיו 103 FM מכולות ביזה חוף אשקלון סחורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד