כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נשארנו לבד"

תיעוד: אלפים מבני העדה החרדית הפגינו נגד המעצרים הנרחבים

אלפים מאנשי העדה החרדית התקבצו הערב לעצרת מחאה בביהמ"ד סאטמר להפגין נגד מבצע המעצרים הנרחב בקרב הקנאים ועל הארכות המעצר, בתום העצרת המפגינים חסמו את רחוב בר אילן, שם נפצע מפגין מפרש משטרתי ופונה לטיפול

תיעוד: אלפים מבני העדה החרדית הפגינו נגד המעצרים הנרחבים
ילדי העצורים צילום: איתמר כרמון, חדשות כל העולם

הערב (ראשון) התאספו אלפים מקרב אנשי העדה החרדית בירושלים בבית המדרש 'אוהל רחל' של סאטמר, שם הושמעו דברי מחאה על ידי רבנים, נגד מבצע המעצרים הנרחב שמבצעת משטרת ירושלים בשבועיים האחרונים בקרב הקנאים בחשד שהשחיתו חנויות סלולר, אופטיקה הלפרין וכן דרדרו פח שפצע אישה חרדית באורח קשה.

בתום העצרת הובאה משאית למקום, עליה הועלו ילדי העצורים שנשאו שלטים עליהם נכתב שהם מחכים לאבא "נשארנו לבד", "אבא במרתפי האינקוזיציה, אין לנו מה לאכול".

בתום העצרת, כאלף מפגינים יצאו לתהלוכת מחאה עד לרחוב בר אילן, שם המפגינים חסמו את הציר לתנועה והתעמתו עם השוטרים, כוחות משטרה גדולים בסיוע צוותי מג"ב, יס"מ, בילוש ופרשים בפיקודו של מפקד תחנת לב הבירה שלומי מרציאנו פעלו להשבת הסדר, תוך כדי העימותים מפגין נפצע כשנדרס על ידי פרש משטרתי ופונה לבית החולים על ידי כוחות מד"א.

מוקדם יותר, בית הדין של העדה החרדית הוציא מכתב מחאה התומך באותם עצורים בחשד שאיימו על בעלי חנות האופטיקה לבל יפרסם תמונות נשים, חנות שבסופו של דבר הושחתה ונגרם לה נזק משמעותי.

העדה החרדית הפגנת חרדים עצורים ירושלים, בר אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד