כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בן 58: מנהל חדש לנמל התעופה בן גוריון

לנמל התעופה בן גוריון נכנס מנהל חדש תא"ל במיל אודי בר-עוז, ששימש עד כה סמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מאז שנת 2008. החל מאתמול הוא מנהל נמל התעופה בן גוריון בפועל | יחליף את שמואל זכאי שכיהן בתפקיד ב-12 השנים האחרונות

בן 58: מנהל חדש לנמל התעופה בן גוריון
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

תא"ל במיל' שמואל זכאי מנהל נמל התעופה בן גוריון סיים את תפקידו לאחר כ-12 שנות ניהול של נמל התעופה בן גוריון.

במהלך השנים בהן ניהל זכאי את נמל התעופה בן גוריון עבר הנמל מהפכה בתנועת הנוסעים והמטוסים במסגרת הסכם השמיים הפתוחים (מ-12 מיליון נוסעים ל-24 מיליון נוסעים) ומהפכה תשתיתית (מסלולים, זרוע נוספת, תשתיות תעופתיות ועוד). תחת ניהולו של זכאי היה נמל התעופה השער של מדינת ישראל למאות אורחים רישמיים ולאירועים ממלכתיים והשער הפתוח לישראלים וזרים לישראל וזאת בימי לחימה ושלום ובימי משבר.

בשנתיים האחרונות ניהל שמואל זכאי את נמל התעופה במהלך משבר עולמי בתעופה (קורונה) והוביל את התאוששות עולם התעופה בישראל בשנת 2022.

תא"ל במיל' שמואל זכאי, מילא שורה ארוכה של תפקידים ברשות שדות התעופה במהלך ה-18 השנים האחרונות - ממנהל חטיבת הביטחון, סמנכ"ל מסופים ושדות תעופה פנים ארציים, סמנכ"ל למנהל  והמנהל של נמל התעופה בן גוריון.

אודי בר עוז. צילום: סיון פרג'.

לתפקיד מנהל נתב"ג (בפועל) נכנס תא"ל במיל' אודי בר-עוז, בן 58 אשר שימש כסמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מאז שנת 2008. במסגרת תפקידו הגדיל את התנועות האוויריות במדינת ישראל, ביצע מהפכה בתחום ההדרכה, הבטיחות והקשרים הבינלאומיים, ניהל את הקשר של הרשות עם חיל אוויר, הקים ופיתח את מגדלי הפיקוח ויחידות הבקרה האזרחית בכל שדות התעופה והיה חבר בוועדה לבחירת נמל התעופה הבינ"ל הבא של ישראל.

אודי בר עוז הגיע לרשות שדות התעופה לאחר קריירה צבאית בחיל האוויר כטייס וכמפקד בסיסים וטייסות.

לאודי בר-עוז 40 שנות טיסה פעילה בחיל-האוויר בין היתר פיקד על טייסת מטוסי הרקולס (קרנפים) – טייסת הפיל ועל טייסת הגמל המעופף.

לאודי בר עוז תואר שני במנהל עסקים למנהלים (EMBA) מאוניברסיטת תל-אביב אותו סיים כמצטיין דיקאן ותואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר-אילן אותו סיים בהצטיינות יתרה.

נתב''ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון אודי בר עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד