כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאן נעלם נסראללה

חרושת שמועות על מצבו של מנהיג חיזבאללה

ביטול נאומו של נסראללה בשל שפעת, הצית גל שמועות נרחב ברשת על מצבו הרפואי. בנו הכחיש אתמול את כל השמועות על מצבו הבריאותי הקשה של אביו, ואת מה שדווח כאובדן ההכרה של אביו, והדגיש כי הוא שוחח אתמול עם אביו

חרושת שמועות על מצבו של מנהיג חיזבאללה
חסן נסראללה צילום: צילומסך

לאחר שבארגון חיזבאללה הודיעו על ביטול נאומו של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, שהיה אמור להיות במוצאי שבת, מאחר והוא חלה בשפעת, החל גל שמועות על מצבו הרפואי.

בהודעה מטעם הארגון נמסר מוצאי שבת כי "נאומו של נסראללה בוטל בשל סיבות רפואיות לאחר שחלה בשפעת באופן שלא מאפשר לו לנאום באופן טבעי, הוא מקבל טיפול רפואי בהתאם". עוד נמסר כי הנאום של נסראללה צפוי להתקיים מחר ה-3 בינואר באירוע ליום השנה לחיסולם של קאסם סולימאני ואבו מהדי אל-מוהנדס.

בנו של מזכ"ל חיזבאללה, ג'וואד נסראללה, הכחיש אתמול את כל השמועות על מצבו הבריאותי הקשה של אביו, ואת הדיווח על אובדן ההכרה של אביו, והדגיש כי הוא שוחח עם אביו. הציוץ של הבן הגיע בתגובה לפרסום האתר "חדשות חמות" לפיו "נסראללה במצב בריאותי אנוש, חולה בשפעת או בקורונה, והוא מחוסר הכרה ומונשם".

רועי קייס כתב ופרשן לענייני ערבים בכאן חדשות, מציין כי גורם "יודע דבר" בחיזבאללה אמר לסוכנות הידיעות האיראנית אירנא, כי השמועות שמופצות בכלי התקשורת בישראל וכלי התקשורת הערביים לגבי בריאותו של נסראללה אינן נכונות וכי נסראללה מחלים משפעת. אותו גורם הבהיר כי נסראללה ינאם כמתוכנן ביום שלישי הקרוב ביום השנה לציון חיסולו של קאסם סולימאני.

חסן נסראללה חיזבאללה שפעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד