כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשד לטרור

קיצוני מוסלמי תקף שוטרים עם מצ'טה ליד הטיימס סקוור

צעיר החשוד כטרוריסט בניו יורק, דקר שלושה שוטרים במוצאי שבת האחרונה, מפקד המשטרה תיאר את הנשק כ"סכין גדולה". המשטרה פרסמה את הסכין איתו דקר המחבל את השוטרים. היורה אושפז גם הוא בשל פצעי ירי מצד שוטרים

קיצוני מוסלמי תקף שוטרים עם מצ'טה ליד הטיימס סקוור
המצ'טה של המחבל צילום: משטרת ניו יורק

קיצוני איסלאמי תקף מספר שוטרים של משטרת ניו יורק עם מצ'טה סמוך לטיימס סקוור בלילה שבין שבת לראשון, המפגע זוהה כטרבור ביקפורד בן ה-19, כך מסרו מקורות אכיפת חוק. שני שוטרים נפגעו בראשם בסכין גדולה, המשטרה חוקרת תקיפה טרור אפשרית.

אחד השוטרים, שעדיין נמצא באקדמיה לשוטרים, סובל מפציעות בראשו, שוטר נוסף סובל מטראומה שניהם נלקחו לבית החולים. שוטר שלישי סובל מפציעות לא ברורות ופונה גם הוא לבית החולים שלושתם צפויים להתאושש.

אחד השוטרים ירה בכתפו של ביקפורד, לאחר שתקף אותם בשדרה השמינית בין רחוב 51 ל-52, כך דווח בתקשורת האמריקאית, התוקף אושפז גם הוא בשל פצעי ירי מצד שוטרים. חיפוש ראשוני של חוקרים לא מצא רישום פלילי שיש לביקפורד, כך אמרו מקורות במשטרה.

מקורות במשטרה אמרו ל'ניו יורק פוסט', כי ל-FBI בבוסטון יש תיק פתוח עליו והוא נמצא במשהו שנקרא רשימת מעקב בגלל ההקצנה שלו. דודתו של ביקפורד הודיעה לרשויות שהוא אמר לה הצהרות המעידות על רצון לצאת להילחם באפגניסטן, כך אמרו מקורות במשטרה.

משטרת ניו יורק דקירה ניו יורק טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד