כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סחר בינלאומי

לא רק המכולות מאשקלון: כך תעשו כסף מייבוא מחו"ל

המכולות מול חופי אשקלון, הם רק קצה הקרחון של שרשרת המזון בתחום הסחר הבינלאומי ● ביצוע עסקת מסחר בינ"ל מחייב הכרה עמוקה של נושאים תפעוליים רבים ● בשבוע הקרוב יפתח במתחם ביזמקס בירושלים מחזור נוסף של הקורס המבוקש בקרב אנשי עסקים חרדים שמעוניינים לעסוק ביבוא ויצוא

לא רק המכולות מאשקלון: כך תעשו כסף מייבוא מחו"ל
המכולות באשקלון צילום: Edi Israel/Flash90

המכולות שנפלו בשבוע שעבר מאניית המשא מול חופי אשקלון, הציתו את דמיונם של רבים ובעיקר חשפו מעט את עולם הסחר הבינלאומי, שנמצא רחוק מעין הציבור. ההתקדמות בתחום השילוח והתעבורה הימית והאווירית, מצמצמות עוד יותר את המרחקים הגיאוגרפים והעולם הופך להיות כפר גלובלי יותר מאי פעם.

לחצו כאן ותהפכו למומחים בסחר בינלאומי>>>>

ואכן, גם לעולם היבוא והיצוא, יש מילון מושגים וספר חוקים משלו. לכן תחום המסחר הבינלאומי מפותח כיום בצורה חסרת תקדים, ומציע שלל אפשרויות והזדמנויות שונות עבור המחפשים אחר תחום עיסוק וקריירה, הן כבעלי עסק עצמאי והן כשכירים עבור חברות רבות העוסקות בתחום.

במרכז החדשנות ביזמקס בירושלים שמופעל על ידי קרן קמ"ח, אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים, מאמינים כי רכישת ידע מוקדם, הוא חיוני על מנת למנוע מפח נפש בעתיד ויחד עם ארגון מט"י ירושלים פיתחו תכנית הכשרה לסחר בינלאומי.

"כדי לעסוק במסחר בינלאומי - מחוץ לגבולות הטריטוריאליים של ישראל, נדרשת הבנה עמוקה של חוקי המשחק", מסביר אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס. "על הסוחר להכיר את מונחי היסוד במכר הבינלאומי, לדעת איך משתלם לשנע את הסחורה, איזו חברת ביטוח מעניקה את הכיסוי האופטימלי וכמובן להבין היטב את תהליך העבודה מול המכס. לעיתים טעות קטנה בחישובי המיסים, חישוב לא מדויק בעלויות השילוח ואפילו תמכור לא נכון של מוצר בסטייה של שקלים בודדים, עלולים לגרור הפסדים כבדים".

הסילבוס בקורס ליבוא וסחר בינלאומי מציע את מירב הכלים להם נדרש הסוחר כדי לצאת לדרך: הכרת המבנה החוזי בין המוכר לקונה בעסקאות סחר בינלאומי, מונחי המכר הבינלאומי, הרמות השונות בכיסוי הביטוחי, שיטות התשלום המקובלות בסחב"ל, הסכמי הסחר עליהם חתומה ישראל, תעריפי השילוח הימי וההובלה אווירית וחוקיות היבוא והיצוא לישראל וממנה מול רשויות המכס.

המחזור הרביעי של התכנית יפתח השבוע, יום חמישי י"ב טבת (05.01.22) במתחם ביזמקס בירושלים. הקורס שיכלול 13 מפגשים שבועיים, יועבר על ידי המרצה חיים פרי, בוגר אוניברסיטת בר-אילן בכלכלה וראיית חשבון, העוסק בתחומי הייבוא והייצוא כ-40 שנה ומשמש כיועץ לחברות העוסקות ביבוא ויצוא במיקוד של חיסכון בעלויות.

אם גם אתה רוצה לדעת מה הוא סחר בינלאומי, הקורס הזה מיועד עבורך.

לחצו כאן ותהפכו למומחים בסחר בינלאומי>>>>

או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>>

ביזמקס ייצוא לחו''ל סחר חוף אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד