ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מצוקה נוראה

מזעזע: אבי המשפחה מאושפז כבר מספר חודשים ואיש לא ידע על כך

סיפור קשה של מצוקה נוראה נחשף בימים האחרונים באחת מערי המרכז, וזעזע את אמות הסיפים של ארגוני הצדקה

מזעזע: אבי המשפחה מאושפז כבר מספר חודשים ואיש לא ידע על כך
בית חולים צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תדהמה של ממש באחת מערי המרכז החרדיות, לאחר שמקרה קשה מאוד של מצוקה נעלם מעיני העסקנים ואנשי הקהילה, עד שהמשפחה הגיע לפת לחם ואף פחות מכך.

לתרומה למשפחה במצוקה הקליקו כאן>>>

האירוע התחיל לפני כארבעה חודשים, כשאדם בריא ורגיל לכל דבר, החל לפתע לשקוע בעצמו ולמלמל הברות לא ברורות, ובהמשך התפרץ והשתולל בביתו, מה שגרם לרעייתו להזמין לו משטרה ואמבולנס מתוך הבנה שהוא מסוכן לעצמו ולסביבתו.

האיש פונה לאשפוז בכפייה, ומאז הוא מטופל בתרופות פסיכיאטריות עוצמתיות, כשהתקווה היא שבהמשך הוא יצליח להשתקם ולחזור לחיי שגרה.

איש מהשכנים לא שם לב לאירוע שהתחולל בשעות של לפני הצהרים, כשהרחובות ריקים יחסית ורוב האנשים נמצאים בעבודה או במקום לימודיהם.

מכריו של האיש חשבו לתומם שהוא טס לחו"ל, וכשראו שהמשפחה לא מנדבת מידע, סברו שהוא כנראה מגייס כספים לצורך כיסוי חובות.

האשה נותרה לבדה
בבית עם עשרת ילדיהם, נאלצה לעזוב את העבודה, ומאז לא נכנס שקל אחד בודד לביתה של המשפחה, עד שכעבור ארבעה חודשים אזלו נחסמו כרטיסי האשראי ואזלו כל החסכונות של הילדים שנתנו את כספם לאם כדי שתוכל לקנות לחם אחד ליום.

האם התביישה לבקש עזרה ולספר את הסיפור האמיתי מאחורי ההיעדרות של בעלה, ולמרבה המזל, הגננת של אחת הילדות הבחינה במצוקה הנוראה ופנתה לגבאי הצדקה שנכנסו בעובי הקורה ונדהמו לשמוע על המקרה הנורא.


התגייסות מהירה של 'קופת העיר' אפשרה לתת לבני המשפחה 'עזרת ראשונה', ובמקביל נפתחה קרן התרמה במטרה לעזור ולסייע, על מנת שהמשפחה תוכל לעלות על דרך המלך עד לשחרורו של אבי המשפחה בס"ד.

לתרומה למשפחה במצוקה הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד