י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
בגלל הצום

הכנסת אישרה את מינוי פרוש לשר; השבעתו נדחתה

הכנסת אישרה ברוב גדול את מינויו של ח"כ מאיר פרוש לשר לענייני ירושלים ומסורת ישראל, אך השבעתו בפועל תתבצע מחר עם צאת הצום וזאת לבקשתו. מחר תתכנס ישיבת ממשלה ראשונה לאישור סגני השרים

הכנסת אישרה את מינוי פרוש לשר; השבעתו נדחתה
מאיר פרוש צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מליאת הכנסת אישרה הערב (שני) את מינויו של חבר הכנסת מאיר פרוש לשר לענייני ירושלים ומסורת ישראל, לצד אישור מינויה של ח"כ גילה גמליאל מ'הליכוד' לשרת המודיעין - האישה הראשונה בתפקיד הביטחוני הרגיש.

מינויי השרים הגיעו במנותק משאר חברי הממשלה מאחר ומאיר פרוש הודיע רק אתמול כי הוא מסכים לכהן כשר בממשלה, ואילו המינוי של השרה גמליאל סוכם רק לאחר תחילת דיון ההשבעה בחמישי שעבר.

קודם לכן הושבעה השרה גילה גמליאל לשרה והצהירה אמונים במליאת הכנסת, ואילו חבר הכנסת מאיר פרוש ביקש לדחות את השבעתו לאחר צאת צום עשרה בטבת מחר, ועל כן הוא יצהיר אמונים מחר בשעה 17:15.

בתוך כך, מחר תתכנס לראשונה הממשלה לדיון המהותי הראשון ותאשר בין הייתר את מינויי סגני שרי הממשלה, בין המינויים סגן שר התחבורה ומשרד ראש הממשלה אורי מקלב, סגן שר התרבות יעקב טסלר, סגני שרים במשרד ראש הממשלה אלמוג כהן ומאי גולן, סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר, סגן שר הפנים והבריאות משה ארבל וסגן שר החקלאות משה אבוטבול.

מאיר פרוש גילה גמליאל מינוי שרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד