ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בנאום היומי

רוסיה מתכננת 'להתיש' את אוקראינה בהתקפות ממושכות

נשיא אוקראינה אמר שרוסיה מתכננת תקיפות ממושכות עם התקפות מל"טים במטרה להרוס את המורל באוקראינה. מוסקבה פתחה בהתקפות על ערים ותחנות כוח ברחבי המדינה במהלך שלושת הלילות האחרונים

רוסיה מתכננת 'להתיש' את אוקראינה בהתקפות ממושכות
בית בוער לאחר תקיפה רוסית צילום: כוחות החירום באוקראינה

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר במהלך נאומו היומי, כי קיבל דיווחים מודיעיניים המצביעים על כך שמוסקבה תפתח במתקפות נוספות באמצעות מל"טים מתוצרת איראן. דבריו מגיעים לאחר שאוקראינה ביצעה תקיפה שהביאה למותם של מאות חיילים רוסים באזור דונבאס.

בהודאה נדירה לגבי אבידות בשדה הקרב, רוסיה מסרה כי בהתקפה נהרגו הרבה מחייליה. בנאומו הלילי זלנסקי אמר שרוסיה מתכננת "להתיש" את אוקראינה עם גל ממושך של התקפות מל"טים.

"אנחנו חייבים להבטיח ונעשה הכל בשביל זה שהמטרה הזו של הטרוריסטים תיכשל כמו כל האחרות", אמר. "עכשיו זה הזמן שבו כל מי שעוסק בהגנה על השמיים צריך להיות קשוב במיוחד". תקיפות מל"טים רוסיים על אוקראינה גברו בימים האחרונים, כאשר מוסקבה פתחה בהתקפות על ערים ותחנות כוח ברחבי המדינה במהלך שלושת הלילות האחרונים.

זלנסקי אמר שההגנה האווירית האוקראינית כבר הפילה למעלה מ-80 מל"טים מתוצרת איראן בימי הראשונים של 2023. רוסיה מכוונת כבר כמה חודשים טילים לתשתית האנרגיה של אוקראינה, הורסת תחנות כוח ומביאה מיליונים לחושך במהלך החורף הקפוא של המדינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד