ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אלוקים, רק לא הראש!"

הנהגת החרדית איבדה בלמים ומשחזרת את רגעי האימה

נהגת חרדית, אשת פרסום במקצועה, מפרסמת נס שאירע לה ביום חמישי האחרון, כאשר הבלמים ברכבה התקלקלו והיא מצאה את עצמה מתכוננת לגרוע מכל. בפוסט שפרסמה היא משחזרת את רגעי האימה, את המחשבות שחלפו במוחה עד להתנגשות ממנה יצאה ללא פגע וגם את המסקנות העולות מהנס

הנהגת החרדית איבדה בלמים ומשחזרת את רגעי האימה
אילוסטרציה צילום: unsplash

אשת הפרסום החרדית מירי הופמן-יגלניק עברה נס ממשי ושיתפה עם עוקביה את אשר קרה לה: "יום חמישי 16:02, כביש 443, בירידות מירושלים קצת יותר מ100 קמ"ש, והרכב שלי מאבד בלמים. רגע לפני אני עוד חושבת לעצמי 'איזה כיף, היום אני מקדימה לחזור הביתה' רגע אחרי זה אני מנסה לשכנע את הברקס וההגה להישמע לתנועות ההיסטריות שאני מנסה להפעיל עליהם הרכב מזגזג ימינה ושמאלה".

"אני תוהה אם אצא מזה בשלום ואם אתנגש ברכב או בקירות הסלע החצובים בצידי הכביש ורגע אחר כך, בעיקול, הרכב שועט לעבר גדר הבטון שמפרידה בין הנתיבים ואני יודעת שהביתה אני כבר לא אחזור כל כך מהר אני יודעת בוודאות שאתנגש בה. אלוקים, רק לא הראש!".

"אחרי ההתנגשות הרכב נעצר. ואני עושה ספירת מלאי זריזה. כל האיברים במקומם, שום דבר לא שבור, חבול או מדמם אני בריאה ושלימה! מרימה טלפון לבעלי, מחכה שהרכבים יעצרו, ואז מתחילה לבכות".

"בסוף השבוע אני קצת שקטה מהרגיל. ביום שישי אני קונה בקבוק יין טוב ויקר וכמה חטיפים ומרמלדות ובשבת אני חוגגת אצל ההורים שלי ואחר כך גם אצל ההורים של זאבי, מסיבת הודיה קטנה. הגברים שואלים שאלות טכניות: מתי החלפתם בלמים? (לפני 8 חודשים) באיזה מיקום בדיוק זה היה? (2 בערך ק"מ אחרי מבוא חורון) איך זה קרה בדיוק? הבנות מביעות בעיקר הבהרות כאלו: וואה, וואי, אוי, דייי, אבאלה נסססס".

מירי משתפת את המסקנות מהתאונה הניסית: "בסיפורים החיים מתחלקים ללפני ואחרי. בסיפורים זעזוע גדול ונס ענק גורמים למהפך בחיים: לטוס למזרח, לעזוב עבודה, לפתוח ארגון חסד אבל בחיים, דברים אמיתיים דווקא ברגעים קטנים והחלטות עקביות: אני תורמת סכום כסף משמעותי לצדקה
מייקרת יותר את הרגעים עם האנשים שאני אוהבת, מחליטה לשתות יותר מים, גם בחורף. מבטיחה בנהיגה לא להציץ בטלפון על הודעות (לא שהצצתי אז... ובכל זאת). ויודעת שחשוב לי לשים פוקוס על עמדת השפעה, לחלוק יותר ידע מקצועי עם יותר בעלי עסקים, לעבוד עם ארגונים שנוגעים ביותר אנשים".

"אני עוד אשב על זה, התכנית העסקית שלי ל-2023 תתעדכן קצת בסידרי העדיפויות שלה ויותר מהכל אני מספרת על הנס הזה, שחולל לי בורא עולם.
הרכב שלי נכנס בבטון בצורה הכי מתוכננת שיש, כך שהגלגל הקידמי ספג את כל הבום, נקרע, והרכב נעצר. נס גדול היה פה. "טוב להודות להשם... להגיד בבוקר חסדך" (תהילים צ"ב)". כך מסכמת מירי הופמן יגלניק.

בלמים נס נהגת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד