ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בש״ס עוקבים בחשש

ללא ידיעת היו"ר דרעי: חברי המועצת הספרדית התכנסו לדיון סודי

לראשונה מאז חזרת יו"ר ש"ס דרעי לזירה הפוליטית, התכנסו אמש חברי מועצת חכמי התורה הספרדית, לכינוס בהול וחשאי בלשכת הרב אלבז - ללא ידיעתו של דרעי | קיום הפגישה נודע לדרעי רק אחרי דיווחו של כתב 'בחדרי' | מה היה תוכן הפגישה ועל מה לא שוחחו הרבנים. כל הפרטים

ללא ידיעת היו"ר דרעי: חברי המועצת הספרדית התכנסו לדיון סודי
הכינוס בלשכת הרב אלבז צילום: יאיר לוי

אמש בשעות הערב המאוחרות, ללא התראה מוקדמת, נועדו בלשכתו של הרב אלבז שבבניין ישיבת 'אור החיים' בראשותו, שלושת חברי מועצת חכמי התורה הפעילים, הגר״ד דוד יוסף והגר״מ מאיה לכינס מועצת שנשמר בסוד, ותוכנו גם הוא עדיין נשמר בחשאיות רבה.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי עצם קיום הפגישה נודע ליו״ר ש״ס אריה דרעי, רק אחרי דיווחו של כתב ׳בחדרי חרדים׳ יאיר לוי, שהיה הראשון לדווח על עצם כינוס הדיון.

מדובר באירוע חריג בו 'מועצת חכמי התורה הספרדית' מתכנסת ללא ידיעת יושב הראש של התנועה. יצויין כי מאז חזרתו של דרעי לזירה הפוליטית לא אירע מפגש שכזה ללא ידיעתו.

עצם השמירה על סודיות מלמדת על אירוע חריג בש״ס והופכת את המפגש לתעלומה. כאשר גם אחרי המפגש מי שיודע על תוכנו שומר על כך בסוד ואיש אינו יודע מה עלה בשיחה בין הרבנים.

מי שכן נחשף לתוכן המפגש סיפר ל׳בחדרי חרדים׳, כי במפגש שערך כמה שעות לא עלה שמו של יו״ר הכנסת אמיר אוחנה שמינויו מעורר סערה, וגם לא דובר על נושא חוק הגיוס. כאן ב׳בחדרי חרדים׳ נמשיך לעקוב ולדווח.

מועצת חכמי התורה חשאיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד