כ"ח אייר התשפ"ד
05.06.2024
כיסאולוגיה לפני הכל

הח"כ המאוכזב מערער את הקואליציה

ח"כ אלמוג כהן היה אמור להתמנות לסגן שר במשרד ראה"מ, אך המינוי לא התאפשר בגלל שכבר מונו שני סגני שרים למשרד ובכך מוצתה מכסת הסגנים האפשרית בחוק. כהן צפוי להיעדר מחר מההצבעות במליאה במחאה על הפחתה של 3% בהטבת המס בין היתר בדימונה

הח"כ המאוכזב מערער את הקואליציה
אלמוג כהן צילום: פלאש 90

ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' שהיה אמור להתמנות לסגן שר משרד ראש הממשלה ולבסוף לא מונה, מתכוון להיעדר מההצבעות מחר בכנסת במחאה על הפחתה של 3% בהטבת המס מיתר/כרמית ודימונה, כך דווח ב'חדשות 12'.

כזכור, כהן היה אמור להיות סגן השר שאחראי על מטרופולין באר שבע, והמינוי לא יצא לפועל בגלל שנתניהו כבר מינה שני סגני שרים למשרד ראה"מ ועבר את מכסת סגני השרים האפשרית. 

בעקבות ההחלטה להפחית 3% בהטבת המס ליישובים במטרופולין באר שבע, שלח ראש העיר דימונה בני ביטון מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר בצלאל סמוטריץ', בו כתב: "ההחלטה להפחית את שיעור הטבת המס ב-3% עלולה חלילה להסיג לאחור את כל מה שעמלנו עליו במשך עשור". לדבריו ההחלטה, "עלולה לגרום להגירה שלילית, דבר שעלול להתברר כאסון".

גם חבר הכנסת דודי אמסלם שנחשב למאוכזב מנתניהו לאחר שלא קיבל תפקיד, יעדר מחר מדיוני הכנסת. מקורביו טוענים שהח"כ לא חש בטוב.

 

 

 

אלמוג כהן הטבות מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד