ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"התקווה לדיבידנד תקשורתי"

ביטאון 'דגל' נגד השר בן גביר: "מופע ראווה שמסכן חיי יהודים ח"ו"

עלייתו של איתמר בן גביר להר הבית מביאה גם למתקפה מצד השותפות הקואליציונות, הפעם 'דגל' באמצעות מאמר בביטאון המפלגה 'יתד' בו מאשימים כי רק עבור דיבידנד תקשורתי הוא עלול לסכן חיי אדם, בכך שהוא מקומם נגדינו את העולם הערבי כולל אלה הידודתיים כלפי ישראל

ביטאון 'דגל' נגד השר בן גביר: "מופע ראווה שמסכן חיי יהודים ח"ו"
בן גביר בהר הבית צילום: מנהלת הר הבית

ביטאון מפלגת ׳דגל התורה׳ יוצא למתקפה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שעלה אתמול בבוקר להר הבית ועורר את המדינות הערביות גם הידידותיות יותר, למגננה כנגד ישראל, במתקפה מעודנת אמנם מאשימים בביטאון המפלגה את בן גביר כמי שעלול להביא חלילה לרצח של יהודים בידי ערבים צמאי דם.

תחת הכותרת ״התגרות מיותרת ומסוכנת״ מאשימים את השר בן גביר בכך שערך "סיבוב מצולם בן דקות ספורות על "הר הבית", בשעת בוקר מוקדמת, והצליח לקומם את העולם הערבי, להרגיז את העולם ולגרור גינוי אמריקני תקיף וביקורת חריפה במדינות נוספות בעולם, כלל ידידותיות". לטענת כותב המאמר אין בכך תועלת "אפילו לא זעירה", נכתב.

"אדרבה", מעלים במאמר טענה כי "האירוע המחיש לכולנו כי הר הבית לא באמת בידי מדינת ישראל. בטח לא כאשר שר בממשלת ישראל נאלץ לערוך תרגיל הטעיה "מרהיב", להגיע בשעת בוקר שוממה, לרתק מאות שוטרים, ותוך כך לייצר סערה עולמית, זעם כלל ערבי ואיומי נקמה של ארגוני הטרור הרצחניים ה"י".

בביטאון המפלגה הליטאית מאשימים את השר הטרי בן גביר כי מעשיו עלולום לפגוע בחיי אדם, וכך נכתב: "מופעי ראווה פסולים שכאלו, מסכנים חיי יהודים ומשחקים לידי המסיתים בצריחי המסגדים, ה"אידיאולוגים הרצחניים" של החמאס והתנועה האסלאמית, שמשתמשים במעשים חסרי תוחלת ועתירי איוולת שכאלו כדי לשכנע את ההמון הפלשתיני שה'יאהוד' הולך לסלק את "אל אקצה" ממקומו ולשגרו ל"פעולות נקמה" חייתיות".

"מי מתיר לאנשים אלו (למרבה החרפה, יש בהם גם בעלי חזות חרדית) לסכן חיי יהודים שלא לצורך ובניגוד להלכה הברורה? ובשביל מה? הלא את "בית המקדש השלישי" הם לא מתיימרים לבנות, איזה ערך יש ל"סיבוב ניצחון" בן כמה דקות מול המצלמות – מלבד התקווה לדיווידנד תקשורתי?", תוהים במתקפה במאמר העדין אמנם, אך עדיין תקיף.

עוד מאשימים במאמר שפורסם בכותרת הראשית של העיתון הבוקר לצד הכותרת "פרובוקציה בהר הבית", כי "לא צריך להיות איש שמאל אטום ומנותק, כזה ש"מבין לליבם של הערבים", כדי לקבוע שמעשים אלו אינם משדרים כוח, רק ממיטים אסונות ח"ו. חיות הטרף של הטרור הפלשתיני לא רק שאינם זועמים, אלא מחככים ידיים בהנאה מול אלו המספקים להם את חומרי הבערה לתדלוק מסעות ההסתה הפרועים שגבו רח"ל כל כך הרבה דם יהודי, שגרמו לנהרות של דמעות אלמנות ויתומים רח"ל".

איתמר בן גביר הגיב לביקורת ב׳יתד נאמן׳ וכתב בטוויטר: ״שומע את כל הברברת בתקשורת, אבל השיא זו הכותרת הזו ב-Ynet. לידיעת העורכים,"יתד נאמן" נגד מדינה לעם היהודי ומתנגדים לכך שחילונים יגורו כאן. גם בזה אתם תומכים?״

יתד נאמן איתמר בן גביר הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד