ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
ההבלגה על הירי מעזה

גנץ תוקף: "הצביעות של גיבורי המקלדת בממשלה והפירומן מחברון - זועקת"

בני גנץ תקף את חוסר התגובה של הממשלה לירי מעזה: "בשנתיים האחרונות יצרנו משוואת תגובה צבאית, אמש המדיניות הועמדה למבחן ולא זכתה למענה". בנוסף טען לצביעות של "גיבורי המקלדת בממשלה ובראשם הפירומן מחברון"

גנץ תוקף: "הצביעות של גיבורי המקלדת בממשלה והפירומן מחברון - זועקת"
בני גנץ בהצהרה צילום: לע"מ

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ תוקף הבוקר (רביעי) את הממשלה שלא הגיבה על ירי הרקטה הלילה מהרצועה: "בשנתיים האחרונות יצרנו משוואת תגובה צבאית, אזרחית וכלכלית מול חמאס וארגוני הטרור בעזה שהביאה לתקופה השקטה בעוטף מזה שנים. אמש המדיניות הועמדה למבחן לראשונה בתקופת הממשלה החדשה ולא זכתה למענה".

שר הביטחון לשעבר גנץ הוסיף: "אני בטוח שנשקלו מגוון שיקולים רחב כפי שראוי, ובכל זאת חייבים להגיד גם הבוקר: כל רקטה, וכל בלון - צריכים לקבל מענה התקפי, חד וברור. וגם אם התקבלה ההחלטה הנכונה והשקולה - הצביעות של גיבורי המקלדת בממשלה ובראשם הפירומן מחברון, זועקת הבוקר לשמי העוטף".

כזכור, רקטה שוגרה אמש מעזה לישראל, אך לא חצתה לשטח ישראל. הערכה היא כי מדובר בתגובה של אחד הארגונים הפלסטינים לעלייתו של השר בן גביר להר הבית. מאחר ולא נרשמה סכנה ליישובים, לא הופעלה אזעקת צבע אדום. מצה"ל נמסר כי שיגור כושל זוהה הלילה שנפל בשטח רצועת עזה. "לא הופעלה התרעה בהתאם למדיניות", נאמר בהודעת הצבא. בצה"ל ציינו כי נשמרת שגרה מלאה בעורף.

רקטה בדרום עזה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד