ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"חסר ניסיון ניהולי"

נציבות שירות המדינה דחתה את מועמדה של רגב לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה

דרמה בוועדת המינויים: שרת התחבורה רגב רצתה למנות את מקורבה משה בן זקן למנכ"ל המשרד. נציבות שירות המדינה מתנגדת. בכוונת השרה להביא את מינויו לאישור הממשלה. רגב הופיעה בפני הוועדה וניסתה לשכנע שהמינוי ראוי, אבל הוועדה קבעה כי אינו עומד בכישורי הסף 

נציבות שירות המדינה דחתה את מועמדה של רגב לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה
משרד התחבורה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ועדת המינויים של נציבות שירות המדינה דחתה את מינויו של משה בן זקן, מקורבה של שרת התחבורה מירי רגב, לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה, כך דווח ב'חדשות 13'. גורמים המעורים בנושא סיפרו כי באופן חריג, רגב הגיעה לדיון בוועדה ודרשה לאשר את המינוי.

בן זקן, נחשב כאמור, למקורבה של רגב ופעיל ליכוד מאשדוד. הוא אחד מהמארגנים של אירוע ה"ליכודיאדה". לדברי גורמים בוועדה מינויו נדחה, מאחר שהוא פעיל פוליטי, וחסר ניסיון ניהולי והינו ללא כישורים מיוחדים הנדרשים לתפקיד המנכ"ל.

מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה: "תפקיד ועדת המינוייים הינו לבחון כשירות מועמד לתפקיד מנכ"ל משרד ולתת המלצה לשר המבקש בדבר כשירותו של המועמד. הוועדה גם נמצאת בקשר מדי פעם, לפי הצורך, עם השרים המבקשים לבחון מועמד. אישור מינוי מנכ"ל הינו בסמכות הממשלה. נציבות שירות המדינה לא מעבירה פרטים אודות ההמלצות השונות שנשלחות לשרים המבקשים".

בתוך כך, ב'וואלה' דווח כי למרות החלטת נציבות שירות המדינה, רגב מתכוונת להביא לאישור הממשלה את מינויו של בן זקן.

משרד התחבורה מירי רגב מינויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד