י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
על ראש הגנב בוער הכובע

צפו: שני צעירים ניסו לשרוף עסק והציתו את עצמם

שני צעירים תועדו במצלמות האבטחה מציתים עסק בקליפורניה. ההצתה השתבשה והם הציתו את עצמם. בעל העסק אומר שהרשויות בעיר צריכה לעשות יותר "בשמירה על בטיחות הקהילה"

צפו: שני צעירים ניסו לשרוף עסק והציתו את עצמם
המציתים עולם באש בעצמם צילום: צילום מסך

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות בקליפורניה ארה"ב מראה, שני חשודים בהצתות בתי עסק בקליפורניה מציתים את עצמם בטעות במהלך נסיון שריפה של בית עסק, כאשר אחד מהם נשמע צועק בבעתה תוך כדי ניסיון לברוח מהמקום.

התקרית אירעה ביום שני האחרון לפנות בוקר בבייקרספילד בקליפורניה. החברה מספקת שירותי הגירה והתאזרחות, והשורפים כנראה פחות אהבו את המקום. ממצלמת אבטחה נראים השניים מציתים אש כשהם רעולי פנים, השניים נראים שופכים בנזין על בית העסק.

לאחר מכן אחד האנשים רוכן כדי להצית את הבנזין, אך ברגע שעושה זאת, האש הפתאומית והמהירה תופסת את שניהם בהפתעה. החשוד בהצתה שהצית את השריפה נראה בורח עם להבות הנתפסות על רגלו, בעוד השני מנסה גם הוא שוב ושוב להימלט מהאש.

"אההה", אחד האנשים נשמע צורח לפני שהוא בורח אל תוך החושך כשהגב שלו בוער. הלהבות כבו כ-10 דקות לאחר הגעת כוחות הכיבוי. בעל העסק, מקס סולורסאנו, אמר למשטרה כי העיר בייקרספילד צריכה לעשות יותר כדי לשמור על הגנה על המקומיים.

"הם צריכים לעבוד קשה יותר בהיבט הזה, בשמירה על בטיחות הקהילה", אמר. "אנחנו עסק קטן ואנחנו עוזרים לאנשים רבים, יהיו אנשים שלא יוכלו לקבל את השירותים שלנו בגלל חוסר פעילות".

בנזין קליפורניה שריפת חנויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד