ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עבדו עם בנט וגנץ

הנהגים הוותיקים של ראשי הממשלה פוטרו בפתאומיות

שלושה נהגי שיירת רה"מ פוטרו אחרי שנקראו לשיחה עם מנהלת משאבי האנוש בלשכה. הנהגים עבדו בעבר עם ראשי ממשלה רבים במשך 30 שנה, וביניהם נתניהו, אך גם עם בנט ולפיד

הנהגים הוותיקים של ראשי הממשלה פוטרו בפתאומיות
שיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה נהגים משיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו פוטרו לאחרונה מתפקידם ללא שימוע לפני פיטורים - כך פורסם בסוף השבוע ב-N12. לנהגים שפוטרו ותק של כ-30 שנה, והם עבדו עם ראשי ממשלה רבים, ביניהם יצחק שמיר, שמעון פרס, יצחק רבין ואהוד ברק, וגם נפתלי בנט ויאיר לפיד כולל נתניהו.

הנהגים סיפרו לחדשות 12 כי הם נקראו למנהלת משאבי האנוש ביום שלישי האחרון, והיא הודיעה להם שהחל מהרגע הזה הם לא ימשיכו בעבודתם.

עורכת הדין סיגל פעיל, שמייצגת את הנהגים שלחה מכתב למשרד ראש הממשלה. "הכיצד לאחר עשרות שנות עבודה בתפקיד זה עם תשעה ראשי ממשלה שונים ובכללם ראש הממשלה נתניהו, לאחר שבחים ומחמאות מכל אישיות שנהגו אותו או בשיירת המלווה אותו ובכלל זה מראש הממשלה נתניהו נשללה ממרשנו באבחה אחת משרתם", כתבו הנהגים.

עוד במכתב: "הנהגים נמצאים בתפקיד כבר שלושה עשורים, וכל חטאם הוא שהם היו גם הנהגים של יאיר לפיד ונפתלי בנט - וכעת הם נאלצים לשלם את המחיר על כך". בחדשות 12 דווח כי מלשכת נתניהו סרבו להגיב לדיווח.

ראש הממשלה לשכת ראש הממשלה נהג ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד