י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
כחודש אחרי פיטוריו

הדסה עין כרם: הרופא שסיפק עוגה למחבל יוחזר לעבודתו

בית החולים הדסה עין כרם חוזר בו מהטענות נגד הרופא אחמד מחאג'נה שנחשד בכך שסיפק עוגות למחבל, והוא יחזור לעבודתו. התלונות כנגדו של מחאג'נה הוגשו לפני כחודשיים בידי רופאים בבית החולים שראו את מעשיו, והם אף טענו כי הוא כינה את המחבל "שאהיד"

הדסה עין כרם: הרופא שסיפק עוגה למחבל יוחזר לעבודתו
חדר אשפוז בהדסה צילום: דוברות בית החולים

כחודש אחרי פיטוריו: בית החולים הדסה עין כרם החליט להחזיר את הרופא ד"ר אחמד מג'אנה לעבודתו, זאת אחרי שהגיש לפי החשד עוגה למחבל שהגיע לטיפול בבית החולים, כך מפרסם רן רזניק ב"ישראל היום". ד"ר מג'אנה יחזור לעבודה סדירה ומלאה, על אף שהסכם גישור בינו לבין בית החולים טרם נחתם.

כזכור, ד"ר מג'אנה סיפק למחבל המאושפז בבית החולים עוגות של רולדין ופרטי מזון נוספים. שוטרים אשר השגיחו על המחבל דרשו מהרופא לחדול מכך, אך זה התעלם. בעקבות תלונות שהגיעו להנהלת בית החולים, שבהן נמסר כי הרופא הצטלם לסלפי מחויך עם המחבל, ערך בית החולים תחקיר והרופא זומן לשימוע משמעתי שאחריו הושעתה עבודתו בבית החולים.

בנוסף לכך, במהלך מבצע 'שומר החומות' פרסם ד"ר מחאג'נה פוסט עם סמלי תמיכה במאבק הפלשתיני. אביו ואחיו של ד"ר מחאג'נה הם עורכי דין המייצגים בין השאר מחבלים ואסירים ביטחוניים, בהם המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בעבר גם קיבלו עורכי הדין תעודת הוקרה מפת"ח על תרומתם לאסירים ביטחוניים.

הדסה עין כרם בית חולים רופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד