י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
במוצאי עשרה בטבת

בויז'ניץ הוקירו את העסקנים והגבאים שעוזרים לתלמידים

מעמד הוקרה והערכה לעשרות עסקני וגבאי ארגון 'עזרת תורה לתלמידים' ומנהלי תלמודי התורה בארה"ק נערך בראשות האדמו"ר מויז'ניץ במוצאי צום עשרה בטבת. צפו בגלריה

בויז'ניץ הוקירו את העסקנים והגבאים שעוזרים לתלמידים
מעמד הוקרה בויז'ניץ צילום: דוד זר

במוצאי צום עשרה בטבת התקבצו עשרות עסקני מפעל 'עזרת תורה לתלמידים', גבאי 'קופת הנחת' ומנהלי תלמודי התורה של ויז'ניץ בארה"ק, למעמד הוקרה והערכה על פועלם לטובת תשב"ר, לאורך כל השנה.

המעמד התקיים באולם שעל ידי 'בית ויז'ניץ' בבני ברק בראשות האדמו"ר מויז'ניץ שהופיע לתפילת ערבית ולאחריה כיבוד לרגל מוצאי הצום.

הרה"ג רבי אשר לעמיל פולק מגבאי קופת הנחת בשטיבלא'ך שע"י בית ויז'ניץ קיבל את פני הבאים והעלה על נס את פעולות עזרת תורה לתלמידים ואת החשיבות להיות שותף בכך.

כמו כן האריך בדברי הערכה לגבאי קופת הנחת המגייסים כסך לטובת המפעל, בתיבול עובדות ומאמרים על מעלת כיתות הרגלים לצרכי מצווה. משגיח תלמוד תורה ויז'ניץ בבית שמש הרה"ח רבי יעקב מאיר קרפמן קשר גם הוא כתרי תהילה על ראש 'עזרת תורה לתלמידים' שבזכות פעולתם בעוד הילדים רכים, מצילים בכל עשרות מקרים שהיו מסתיימים ברעה ר"ל.

האדמו"ר מויז'ניץ נשא מדברות קדשו ועמד על פעילות 'עזרת תורה' שמעובדות שבאים אפשר להעיד בוודאות שמאות נפלו ר"ל מחוסר עזרה, ולעומתם מאות התעלו הצליחו ואף עשו פרי ברוך ב"ה בזכות פעולת 'עזרת תורה' לתלמידים. ואשרי מי ששותף לכך, ואפשר לראות את מעלתו על פני מי שאינו שותף במפעל זה בהמשך פנה הרבי אל גבאי הצדקה בחשיבות ה'פרוטה לפרוטה מצטרפת לחשבון גדול' שבקלות אפשר להביא סכומים עצומים לטובת העניין, ואשרי הזוכה לכך.

אחר דברות הקודש עברו כלל המשתתפים בסך וקיבלו מידי האדמו"ר מויז'ניץ סידור מפואר לתפילת שחרית.

האירוע הופק ע"י Y.S צילום: דוד זר

הרבי מויז'ניץ עשרה בטבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד