י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
הספר הנפיץ

הנסיך הארי טוען שאמו תהיה "שבורת לב" מבגידתו של וויליאם

הנסיך הארי מגלה פרטים חדשים על מערכות היחסים השבורות שלו עם אביו המלך צ'ארלס השלישי, ועם אחיו הנסיך וויליאם, וכיצד תקוותו ל"פיוס" הובילה אותו לדבר. הארי אמר שהוא מאמין שהעיתונות הבריטית ממשיכה לנסות "לתקוע טריז" בינו לבין וויליאם

הנסיך הארי טוען שאמו תהיה "שבורת לב" מבגידתו של וויליאם
הנסיך הארי בראיון צילום: צילום מסך

הנסיך הארי שנמצא בבליץ ראיונות בימים האחרונים, אמר כי אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה, תהיה "שבורת לב" מהדרך שבה אחיו הבריון, הנסיך וויליאם, בגד בו. "אני חושב שהיא תהיה עצובה", אמר הארי למייקל סטראהן בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" כשנשאל איך אמו היתה מרגישה לגבי ההתמוטטות הקשר הקרוב שלו פעם עם אחיו. "אני חושב שהיא תישבר לב שזה הגיע למקום שבו זה הגיע", אמר.

הארי אמר שהוא מאמין שהעיתונות הבריטית ממשיכה לנסות "לתקוע טריז" בינו לבין וויליאם, אך מקווה שיצליח להתפייס עם אחיו. הארי אמר שהוא "ללא ספק לוקח על עצמו חלק מהאחריות להתמוטטות מערכת היחסים" שלו עם וויליאם. אבל הוא הוסיף, "מה שאנשים לא יודעים זה המאמצים שאליהם נקטתי על מנת לפתור את זה באופן פרטי, גם עם אחי וגם עם אבי".

הוא אמר כי אמא שלו הייתה כואבת לראות את יורש העצר בן ה-40 וויליאם מאפשר לאנשי יחסי הציבור שלו לפגוע בלי סוף בהארי ואשתו, מייגן מרקל, עם הדלפות לתקשורת.

"אני חושב שהיא תהיה עצובה מהעובדה שוויליאם - משרדו - היה חלק מהסיפורים האלה", אמר על העיתונות אותה הוא מאשים שהכריחה אותו לברוח ממשפחתו וממולדתו.

"וויליאם ואני עשינו ברית, עשינו הסכם, שלא משנה מה, לעולם לא ניתן למשרדים להילחם אחד נגד השני", אמר וענה "כן" כשנשאל אם הוא מרגיש שאחיו הפר את ההסכם הזה. "האנשים שהוא העסיק הפרו את האמנה הזו".

הארי ומייגן וויליאם וקייט הנסיך הארי הנסיכה דיאנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד