כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"עדיף מכלב שמירה"

תוכי מחמד הפחיד גנבים בצווחות והם ברחו

תיעוד ממצלמות אבטחה מגלה רגעים מדהימים שבו תוכי מחמד שצווח, הצליח להפחיד גנבים כשניסו לפרוץ לבית באוסטרליה. הצווחות שלו לא פסקו והגנבים ברחו משם כשהם חוששים להתגלות על ידי השכנים

תוכי מחמד הפחיד גנבים בצווחות והם ברחו
התוכי הצווחן צילום: צילום מסך ערוץ News 9

תוכי מחמד שצווח ללא הפסקה כשהבין שפורצים מנסים לפרוץ לבית בעליו, הצליח להפחיד את הגנבים כשניסו לפרוץ לבית במלבורן, אוסטרליה. התוכי מסוג מקאו בן השנתיים, בשם ורסאצ'ה, נותר לבדו בתוך הבית בצפון העיר, כאשר בעליו יצאו מהבית.

אבל התוכי בצבע כחול בוהק קלט שמשהו לא בסדר כששני זרים ניסו לפרוץ פנימה והחל לצווח. התוכי פלט צרחות מחרישות אוזניים, כאשר כל צווחה הולכת ומתגברת ככל שחיית המחמד נהייתה מוטרדת יותר מניסיון הפריצה.

סדרת הצרחות הקצרות אך החופרות בראש של התוכי, שיבשה את תוכניות הגנבים וגרמה להם לברוח. ניסיון הפריצה היה קצת לפני חצות וצולם במצלמת אבטחה בסלון שלהם. "כלב השמירה הטוב ביותר שקנינו אי פעם", אמרה הבעלים של ורסאצ'ה, אלכסנדרה קוואנה, לערוץ 9 News האוסטרלי. "עדיף מכלב שמירה".

הפריצה הותירה את התוכי במצב מצוקה, שכן בתחילה הוא סירב לעזוב את הכלוב שלו, "בסופו של דבר הוא עזב את הכלוב, ואני פשוט נישקתי אותו" סיפרה בעלת התוכי בהתרגשות.

אוסטרליה תוכי גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד