כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
אחרי 26 יום בתפקיד

סוכם: ראה"מ נתניהו יפטר מחר את דרעי; לא ימונה מחליף קבוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו יפטר מחר את השר אריה דרעי מתפקידיו במשרדי הבריאות והפנים, בישיבת הממשלה | הפיטורין הצפויים בעקבות החלטת שופטי בג"צ ודרישת היועמ"שית בשבוע שעבר | וגם: השמות החמים של המחליפים המסתמנים במשרדים אותם יפנה דרעי | כל הפרטים

סוכם: ראה"מ נתניהו יפטר מחר את דרעי; לא ימונה מחליף קבוע
דרעי ונתניהו בישיבת הבלוק צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ארבעה ימים אחרי ששופטי בג״צ קבעו כי דרעי לא יוכל לכהן כשר, ו-26 ימים בלבד אחרי שמונה כשר הבריאות והפנים, ראש הממשלה בנימין נתניהו יפטר מחר את השר דרעי תוך כדי ישיבת הממשלה.

לפי המהלך שתואם בין דרעי לנתניהו, השר דרעי ישתתף מחר בישיבת הממשלה ויקיים דיון בנושא סל התרופות, לאחר מכן יפטר נתניהו את דרעי, בהתפטרות שתכנס לתוקף ביום שלישי בשעות הבוקר.

עד אז יכריע דרעי מי יתפוס את מקומו כשר במשרדי הבריאות והפנים. בסביבת דרעי אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בשלב ראשון ימונה אחד מהשרים המכהנים - כמחליפים במשרדים.

השמות החמים הם יעקב מרגי המכהן כשר הרווחה או מיכאל מלכיאלי המכהן כשר לשירותי דת, משה ארבל יכהן כסגן השר וינהל את המשרדים בפועל.

בתקופה הקרובה ינסה אריה דרעי שישמש כחבר כנסת לקדם חקיקה שתמנע מבג"צ לפסול את כהונתו כשר בממשלה, המשימה תהיה קשה וסבוכה עד בלתי אפשרית כאשר גם אם תתאפשר לבסוף, הדבר ידרוש תקופה ארוכה בו דרעי יהיה מחוץ לממשלה.

ביבי נתניהו פיטורין ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד