כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
למעלה מ-22,000 עסקים

החברה מדובאי מתרחבת ופותחת אפשריות נוספות

בדובאי השיקו את מערכת המסחר האלקטרונית של חברת DMCC, המטרה להאיץ את הצמיחה של מגזר המסחר האלקטרוני המוערך כיום ב-32 מיליארד דולר וצפוי להגיע ל-50 מיליארד דולר עד 2025, ה-DMCC הוא האזור החופשי הגדול ביותר בדובאי והם משיקים את מערכת המסחר האלקטרוני

החברה מדובאי מתרחבת ופותחת אפשריות נוספות
אזור הסחר בדובאי צילום: DMCC

חברת DMCC הוא כיום ביתם של למעלה מ-290 חברות בתחום המסחר האלקטרוני כולל מהגדולים בעולם, מערכת המסחר האלקטרוני של DMCC שואפת לנצל את הביקוש הגובר, החברה מסייעת לחברות מסחר אלקטרוני קטנות ובינוניות לפעול ממיקום נוח עם גישה נוחה בעבודה, הזמנות ואפשרויות משלוח.

עם תשתית הסחר המובילה שלה וההתמקדות שלה בעשיית עסקים, DMCC נמצאת במיקום טוב כדי להקל על הצמיחה של המסחר האלקטרוני, המערכת האקולוגית החדשה מושקת בשיתוף עם ספקית האחסון העצמי הגדולה במזרח התיכון, The Box. לצד מתן גישה למגוון רחב של פתרונות אחסון, מלוקרים ועד מחסנים, The Box ו-DMCC יציעו תוכנית מהירה המיועדת לתמוך ביזמי מסחר אלקטרוני וחברות קטנות ובינוניות.

החברה תספק תעריפים מסובסדים לאחסון, כמו גם תקיים סדנאות מותאמת וגישה להזדמנויות בלעדיות עם הקהילה של החברה המונה למעלה מ-22,000 עסקים.

אחמד בין סוליאם, יו"ר ומנכ"ל DMCC, אמר: "דיגיטליזציה מהירה ברחבי איחוד האמירויות והאזור הרחב יותר, מניעה צמיחה במגזר המסחר האלקטרוני בקצב חסר תקדים. הצמיחה הזו מתווספת למגמות כמו משפיעני מדיה חברתית שמוכרים מוצרים דרך הערוצים שלהם, כמו גם מותגים מבוססים שפונים יותר ויותר למכירות מקוונות. ככזה קיים צורך בזמן וניכר בפלטפורמה מקיפה המספקת את כל מה שעסקי מסחר אלקטרוני צריכים כדי להצליח. זה בדיוק מה שמערכת המסחר האלקטרוני של DMCC שואפת לספק, אז אנחנו גאים להביא את זה לשוק עם השותף שלנו, The Box".

חברות המעוניינות להצטרף, יוכלו לבחור מספר מסלולים, עסקי מסחר אלקטרוני יקבלו עד 50% הנחה על רישיון עסק, שולחן עבודה משותף או שטחי משרד פרטי ופתרונות אחסון באמצעות The Box.

ואדיח חדד, מייסד ומנכ"ל The Box, הוסיף: "אחסון והספקה וניהול משרד בצורה נכונה, הם קריטיים להצלחת כל עסק בתחום המסחר האלקטרוני, אנו שמחים לשתף פעולה עם DMCC כדי לתמוך בצרכים ההולכים וגדלים של מערכת המסחר האלקטרוני על ידי מתן גישה לתשתית המתקדמת שלנו המאפשרת ליזמי מסחר אלקטרוני ולחברות קטנות ובינוניות למלא את הבטחת המותג שלהם, אנו גאים לתמוך במגזר המשגשג באמצעות תוכנית האקסלרטור המשותפת שלנו, אשר אמורה להיות בעלת השפעה עצומה על קהילת המסחר האלקטרוני ברחבי האזור".

איחוד האמירויות דובאי עסקים מרכז עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד