י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתכוננת להסלמה

רוסיה שלחה עשרות אלפי חיילים חדשים לחזית

רוסיה שלחה עשרות אלפי חיילים חדשים כדי לתגבר את קווי החזית, כך אמר גורם בצבא האמריקני. הכוחות החלו להגיע לשדה הקרב לאחר הגיוס האחרון של 300,000 חיילים. רוסיה עד כה, עם יותר מ-100,000 הרוגים ופצועים

רוסיה שלחה עשרות אלפי חיילים חדשים לחזית
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי
רוסיה שלחה עשרות אלפי חיילים חדשים כדי לתגבר את החזית באוקראינה במהלך החודשים האחרונים, כך אמר היום (שני) גורם בכיר בצבא האמריקני. על פי הדיווח בתקשורת האמריקנית הכוחות השפיעו מעט על המצב בחזית, הכוחות שהגיעו לחזית "לא מצוידים, ולא מאומנים" ו"מיהרו לשדה הקרב".

רוסיה שלחה את הכוחות בתור תחליפים או תגבורת ליחידות קיימות במקום יחידות מאורגנות ומלוכדות. הכוחות החלו להגיע לשדה הקרב לאחר הגיוס של 300,000 חיילים חדשים באוקטובר  האחרון.

ביום שישי האחרון רמטכ"ל צבא ארה"ב הגנרל מארק מיילי, אמר שרוסיה סבלה "עם יותר מ-100,000נפגעים כעת", כולל הרוגים ופצועים.

ראש מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, אמר אתמול (שני) כי תוכניות הגוש האירופאי להמשיך לתמוך באוקראינה, ואמר כי הוא הגיע להסכם לתת 500 מיליון יורו נוספים וסיוע נוסף באימונים צבאיים בשווי 45 מיליון יורו, שהוקדשו למשימת אימונים צבאית לכוחות אוקראינים.

הסכום הכולל של התמיכה הצבאית של האיחוד האירופי באוקראינה, שהגיע דרך הקרן הבין-ממשלתית של האיחוד האירופי, הגיע ל-3.6 מיליארד יורו, כך אמר בורל לתקשורת.

מלחמת אוקראינה רוסיה איחוד אירופי ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד