י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדומה לשפעת

האמריקאים בודקים שינוי מדיניות במתן החיסון לקורונה

ה-FDA מציע לשנות את לוח הזמנים של חיסוני קורונה, מה שיהפוך אותו לדומה לחיסון נגד שפעת. ההצעה של הסוכנות תאפשר לרוב האנשים לקבל את החיסון, ללא קשר לשאלה אם קיבלו את הסדרה העיקרית של החיסון

האמריקאים בודקים שינוי מדיניות במתן החיסון לקורונה
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מינהל המזון והתרופות ה-FDA האמריקאי ייפגשו ביום חמישי הקרוב כדי לדון בשינוי זמני החיסון נגד קורונה, המטרה לאפשר לרוב האנשים לקבל את החיסון ללא קשר למספר המנות שקיבלו לפני כן. הצעת המינהל פורסמה אתמול בתקשורת.

נכון לעכשיו, כל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה נדרש להשלים סדרת חיסונים ראשונית - לפחות שתי מנות של חיסונים של פייזר ומודרנה, או מנה בודדת של חיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון - לפני שהם יכולים לקבל חיסון נוסף לאחר מכן.

ה-FDA מציע לדלג על הסדרה העיקרית ההיא, כלומר רוב האנשים הלא מחוסנים יכולים להמשיך ולקבל את הזריקה במיידי אם יחליטו לקבל חיסון נגד קורונה.

עם זאת, לקבוצות מסוימות עדיין יומלץ לקבל שתי מנות, אלה כוללים מבוגרים יותר, אנשים עם דיכוי לחיסון וילדים בני שנתיים ומטה. ההצעה של ה-FDA, אומרים מומחים, תפשט מאוד את לוח הזמנים של החיסון נגד קורונה בארצות הברית - ותתאים אותו יותר לחיסון השנתי לשפעת. הדיון יתקיים ביום חמישי הקרוב.

 

חיסון נגד שפעת חיסון לקורונה fda

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד