י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הצבא החזק באירופה"

שר ההגנה הגרמני סיפק אמירה חריגה במיוחד

שר ההגנה הנכנס של גרמניה בוריס פיסטוריוס התראיין לשבועון "בילד אם זונטאג" וטען כי הצבא הגרמני צריך להיות החזק ביותר באירופה. אמירה זו חריגה מאוד ולפי הטענות לא נשמעה כמותה מגורם כה בכיר מאז מלחמת העולם השנייה

שר ההגנה הגרמני סיפק אמירה חריגה במיוחד
גרמניה צילום: Pixabay

אמירה חריגה בגרמניה: בוריס פיסטוריוס, שר ההגנה הנכנס של גרמניה, הכריז בריאיון כי לדעתו צבע גרמניה צריך להיות החזק ביותר באירופה. זוהי אמירה חריגה במיוחד, והיא עוררה זעם כלפי שר ההגנה בשל תפקידה הנורא של גרמניה במלחמת העולם השנייה.

בריאיון ל"בילד אם זונטאג" הגרמני אמר פיסטוריוס כי: "גרמניה היא הכלכלה הגדולה ביותר באירופה, לכן מטרתנו צריכה להיות שיהיה לנו את הצבא החזק ביותר, הטוב ביותר ובעל הציוד הטוב ביותר באיחוד האירופי. עם זאת, לא ניתן להשיג זאת תוך שלוש שנים, לצורך זה אנחנו זקוקים למספר שנים נוספות. תפקידי הוא לבנות את הבסיס כדי שהמהפך הזה יצליח".

בהתיייסו לסוגיית אספקת טנקים מדגם "ליאופרד 2", אמר פיסטוריוס: "אנחנו מנהלים עם שותפתינו הבינלאומיות - בראשן ארה"ב, דו שיח אינטנסיבי על סוגיית אספקת טנקי הלאופרד. כדי להכין את עצמנו להחלטה מהירה בעניין הוריתי למשרדי לבצע בדיקה של כל הסוגיות הקשורות לכך, כדי שלא נאבד זמן כשתתקבל ההחלטה".

מלחמת העולם השניה גרמניה צבא שר ההגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד